شهرستان ها

تحقق ۱۲۴ درصدی تعهد اشتغال اردبیل در سال گذشته

اردبیل- معاون برنامه‌ریزی و توسعه فرمانداری اردبیل گفت: تعهد اشتغال شهرستان اردبیل طی سال گذشته ۱۲۴ محقق شده است و ۶ هزار و ۴۱۳ نفر صاحب شغل شده‌اند.

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالله نعیمی بعد از ظهر پنجشنبه در اولین جلسه کارگروه تخصصی اشتغال شهرستان اردبیل اظهار کرد: براساس اطلاعات ثبت شده در سامانه رصد از ۷ هزار و ۹۴۴ نفر بالغ بر ۶ هزار و ۴۱۳ نفر تعهد اشتغال طی سال ۱۴۰۲ در شهرستان انجام شده است.

وی با اشاره به تحقق ۱۲۴ درصدی میزان تعهد اشتغال شهرستان اردبیل در سال گذشته ادامه داد: از مدیران دستگاه‌های اجرایی و حمایتی دارای تعهد اشتغال در سال‌جاری خواسته‌ایم با توجه به ابلاغ به موقع برش شهرستانی در دو بخش تعهد فارغ التحصیلان و سایر تعهدات، برنامه‌ریزی و عزم مضاعف در ارتباط با تحقق واقعی سهم ابلاغی و ثبت به موقع اطلاعات مربوطه در سامانه رصد را در دستور کار قرار دهند.

معاون برنامه‌ریزی و توسعه فرمانداری اردبیل بیان کرد: عملکرد ۴ دستگاه اجرایی پای کار در بخش تسهیلات مشاغل خانگی از جمله اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی، گردشگری، سازمان جهاد کشاورزی، سازمان صنعت، معدن و تجارت و سازمان فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قابل تقدیر است.

نعیمی با اعلام سهمیه ۴۶ میلیارد تومانی شهرستان اردبیل خاطرنشان کرد: ۵۹ میلیارد تومان تسهیلات مشاغل خانگی پشتیبان حقوقی-حقیقی و مستقل در قالب ۵۶۶ طرح توسط ۷ بانک عامل استان به افراد واجد شرایط اعطا خواهد شد.

وی ادامه داد: برنامه‌ریزی برای انجام تکلیف قانونی بازدیدهای مستمر و میدانی کمیته نظارت بر مشاغل خانگی و کمیته نظارت تسهیلات تبصره ۱۸ قانون بودجه با مشارکت و همراهی دستگاه‌های اجرایی ذیربط جهت راستی آزمایی تسهیلات اعطایی و برگزاری جلسه تخصصی با بانک‌های عامل از دیگر موضوعات مهم بررسی است.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا