شهرستان ها

امام خمینی (ره) شخصیتی برجسته و جهانی است

لامرد – سخنران مراسم ارتحال امام خمینی(ره) در لامرد گفت: بنیان‌گذار انقلاب اسلامی شخصیتی برجسته، جهانی و بین‌المللی است که با رفتار و منش خود قلوب مستضعفین جهان را تسخیر کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید محمدجواد اسدی ظهر دوشنبه در مراسم سی و پنجمین سالگرد ارتحال امام خمینی که در سالروز رحلت امام با حضور پرشور و با صلابت مردم، مسؤولان و اقشار مختلف آحاد جامعه در حسینیه عاشقان ثارالله سپاه لامرد برگزار شد ابتدا به ابعاد شخصیتی امام بزرگوار اشاره کرد و گفت: بنیان‌گذار انقلاب اسلامی یک شخصیت برجسته جهانی و بین‌المللی است که با رفتار و منش خود قلوب مستضعفین جهان را تسخیر کرد.

امام جمعه موقت لامرد گفت: دشمن تا بن دندان مسلح در این سال‌ها خیلی تلاش کرد تا ایران اسلامی را از بین ببرد اما کور خوانده‌اند.

حجت الاسلام اسدی با بیان این مطلب که حضرت امام خمینی (ره) یک شخصیت برجسته جهانی و بین‌المللی بود بیان کرد: امام خمینی (ره) در طول زندگی پربرکت خود هرچه گفتند از قرآن و اسلام ناب محمدی بود و سیره اهل بیت راه و منش ایشان بود.

امام جمعه موقت لامرد در ادامه این آئین باشکوه، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای خدمت بویژه رئیس جمهور شهید خاطرنشان کرد: از همه آحاد مردم جهت حضور هر چه باشکوه‌تر در انتخابات ریاست جمهوری هشتم تیرماه دعوت می‌کنم.

امام خمینی (ره) شخصیتی برجسته و جهانی است

 امام خمینی (ره) شخصیتی برجسته و جهانی است

 امام خمینی (ره) شخصیتی برجسته و جهانی است

از دیگر برنامه‌های ستاد ارتحال حضرت امام در لامرد، پوشش سخنرانی مقام معظم رهبری در حرم مطهر امام خمینی (ره) به صورت برخط و آنلاین بود که در حسینیه عاشقان ثارالله سپاه لامرد پخش شد و همه حضار در این مراسم از سخنان ایشان بهره‌مند شدند.

در این مراسم، حجت الاسلام موسوی دقایقی به قرائت قرآن پرداخت و حجت الاسلام سید محمدحسین هاشمی از روحانیون این خطه پیش از سخنان مقام معظم رهبری به مدیحه سرایی و نوحه سرایی در وصف امام خمینی (ره) اقدام کرد.

همچنین، در حاشیه این آئین معنوی نمایشگاه عکس «نگاه گذرا به ابعاد زندگی امام خمینی ره» از سوی ناحیه مقاومت بسیج سپاه لامرد و مجموعه سالکو برگزار شد.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا