شهرستان ها

اسکیت از نظر جذب ورزشکار و قهرمان‌سازی شرایط خوبی دارد

سنندج_ معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای اداره کل ورزش و جوانان کردستان گفت: رشته اسکیت از نظر جذب ورزشکار و قهرمان سازی شرایط خوبی دارد و با رشته‌های پرطرفدار نظیر فوتبال رقابت می‌کند.

به گزارش خبرنگار مهر، فرزاد خاکی عصر پنج شنبه در مجمع انتخابات هیأت اسکیت کردستان در سنندج اظهار کرد: رشته اسکیت در استان نیاز به توجه دارد و یک هیأت زیاد نوپا نیست.

وی عنوان کرد: اسکیت در کردستان پیشکسوت و صاحب نظران خوبی دارد و باید به آن توجه بیشتری داشت و اگر این کار شود نتایج خوبی برای استان دارد.

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای اداره کل ورزش و جوانان کردستان تصریح کرد: زیرساخت‌های این ورزش در اختیار شهرداری است و رشته تفریحی ورزشی توانمند است که از دل آن قهرمان ظهور خواهد کرد.

خاکی گفت: این رشته از نظر جذب ورزشکار و قهرمان سازی شرایط خوبی دارد و با رشته‌های پرطرفدار نظیر فوتبال و ژیمناستیک رقابت می‌کند و نیاز به نگاه ویژه دارد.

وی یادآور شد: زمین اسکیت در حال ساخت شهرستان سنندج هم با موافقت مدیر کل ورزش و جوانان استان، امیدواریم به صورت کامل در اختیار این رشته قرار بگیرد.

وی خاطرنشان کرد: کلاس مربی‌گری و داوری باید به روز شود و چون در اسکیت خانواده درگیر هستند باید مورد توجه واقع شود و از افراد مورد اعتماد بیشتر بهره گرفت.

گفتنی است، در این مجمع، ابوذر عباسی با کسب ۱۵ رأی از ۱۸ آرا مأخوذه، به عنوان رئیس هیأت اسکیت کردستان انتخاب شد.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا