شهرستان ها

امام راحل مسیر نظام عدالت و معنویت را برای بشریت ترسیم کرد

اراک- رییس جامعه المصطفی العالمیه و نماینده مردم استان مرکزی در مجلس خبرگان رهبری گفت: امام راحل مسیر نظام عدالت و معنویت را ترسیم و تمدن انسانی را به بشریت هدیه کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله علی عباسی شامگاه دوشنبه در آئین بزرگداشت سالروز ارتحال امام راحل و شهدای خدمت در مسجد المهدی اراک، اظهار کرد: نظام اسلامی میراث امام راحل است و الگوی نظام اسلامی امام خمینی (ره) که همان حضور دین، معنویت و عدالت است برای همه دنیا است.

عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: نظامی که امام راحل به بشریت ارائه و هدیه کرده است نظام عدالت و معنویت است که در واقع بزرگترین میراث امام راحل است که با کمک و اراده مردم محقق شده است و در آینده نیز با حمایت مردم این مسیر تداوم می‌یابد.

رئیس جامعه المصطفی العالمیه و نماینده مردم استان مرکزی در مجلس خبرگان رهبری گفت: انقلاب اسلامی نقطه عطفی در تاریخ تحولات منطقه و جهان بود که معادلات بین‌المللی را پس از انقلاب اسلامی دگرگون کرد.

آیت الله عباسی تاکید کرد: اکنون نظام جمهوری اسلامی از اقتداری برخوردار است که دشمن جرأت عکس‌العمل در مقابل عملیات صادق به خود نداد و به برکت انقلاب امام به تعبیر مقام معظم رهبری در پیچ تاریخی در یک دوره گذار تمدنی قرار گرفته‌ایم و باید اذعان کرد که امام راحل مسیر نظام عدالت و معنویت را ترسیم و تمدن انسانی را به بشریت هدیه کرد.

رئیس جامعه المصطفی العالمیه و عضو خبرگان رهبری گفت: بزرگ‌ترین میراث امام راحل، انقلاب و نظام جمهوری اسلامی است که در میان ما امانت است و تمام ملت و دلبستگان امام و نظام در عالم باید از این میراث حراست کنند هر چند در نقاط مختلف جهان این رویدادها انفاق می‌افتد اما انقلاب اسلامی جهان را متحول کرد و از اینگونه حوادث در عالم محدود است.

وی ادامه داد: با ورود امام نظم تازه ای در عالم شکل گرفت و با گذشت ۴۵ سال این حقیقت آشکارتر می‌شود.

آیت الله عباسی تاکید کرد: نظام اسلامی سنگرهای کلیدی جهان را فتح کرد و این مهم با امید، ایمان و اعتماد به نفس مردم ایران محقق شد.

آیت الله عباسی بیان کرد: باید این مسیر تمدن ساز را ادامه دهیم و نظام جدید را به بشریت هدیه کنیم و این مهم مدنظر قرار گیرد که اولیای خدا ترس به دل راه نمی‌دهند چرا که تکیه گاه آنها خداست.

وی با اشاره به مشکلات کنونی کشور گفت: وجود پاره‌ای از مشکلات ناشی از دشمنی دشمنان و برای نیز لز کوتاهی مسئولان است که در این راستا نباید ناامید شد.
نماینده مردم استان مرکزی در مجلس خبرگان رهبری گفت: رئیس جمهور شهید یکبار از ناامیدی صحبتی به میان نیاوردند و گفتن که بن بستی در کشور وجود ندارد و همواره با امید با مردم سخن گفت و در جامعه امیدآفرینی کرد.

آیت الله عباسی با اشاره به ظرفیت‌های موجود در کشور گفت: باید با بهره گیری از ظرفیت مهندسان داخلی کیفیت محصولات داخل کشور را افزایش داد و زمینه را برای صادرات کالا و حضور در بازارهای جهانی فراهم کرد.

وی با اشاره به اینکه مسئولان عزت خود را مرهون رهبری و مردم هستند، گفت: تشییع ۲۰ میلیون سردار سلیمانی و ۱۲ میلیونی آیت الله رئیسی نشان از قدردانی مردم از خدمتگزاران صادق نظام‌جمهوری اسلامی بود

رئیس جامعه المصطفی العالمیه و عضو خبرگان رهبری گفت: مفتخریم تاکنون توانستیم برای حفظ میراث امام راحل که خون بهای هزاران شهید است را حفظ کنیم و امید است با عنایت خدا، رهبری فرزانه و حضور مردم این مسیر تداوم یابد.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا