شهرستان ها

سه تن مواد خوراکی در سروآباد معدوم‌سازی شد

سروآباد_مدیر شبکه بهداشت و درمان سروآباد گفت: بیش از سه تن مواد خوراکی توسط شبکه بهداشت و درمان شهرستان سروآباد معدوم‌سازی شد.

محمد کریم حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: سه تن مواد خوراکی فاسد و تاریخ گذشته که توسط بازرسان سلامت محیط مرکز بهداشت شهرستان سروآباد در سطح شهرستان کشف و ضبط شده بود با همکاری شهرداری و با حضور کارشناسان سلامت محیط مرکز بهداشت شهرستان معدوم شد.

وی با تقدیر از بازرسان واحد سلامت محیط مرکز بهداشت شهرستان سروآباد و شهرداری شهر سروآباد در خصوص کشف و ضبط مواد خوراکی فاسد و تاریخ گذشته افزود: با فعالیت بازرسان واحد سلامت محیط مرکز بهداشت شهرستان سروآباد در قالب طرح سلامت نوروزی و ماه مبارک رمضان در روزهای پایانی سال گذشته و نوروز سال ۱۴۰۳ و استمرار این بازرسی‌ها بعد از نوروز و ماه مبارک رمضان که در بخش بازرسی از اماکن تهیه و توزیع مواد خوراکی توانستند سه تن مواد خوراکی فاسد و تاریخ گذشته را کشف و ضبط کنند.

مدیر شبکه بهداشت و درمان سروآباد بیان کرد: این مواد خوراکی فاسد با همکاری شهرداری شهر سروآباد در مکان مناسب و به روش استاندارد دفن و معدوم کنند.

حسینی به مردم توصیه کرد: در صورت مشاهده هر گونه تخلف بهداشتی آن را از طریق تماس و یا ارتباط با سامانه ۱۹۰ گزارش دهند تا در اسرع وقت بازرسان سلامت محیط مرکز بهداشت اقدام مقتضی را انجام دهند.

وی اضافه کرد: تماس با سامانه ۱۹۰ کاملاً محرمانه بوده و اطلاعات و مشخصات شخص تماس گیرنده محفوظ است.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا