جامعه

انتخاب شهردار تهران در حال نهایی شدن


منتخب شورای ششم با اشاره به اینکه انتخاب شهردار از مهم ترین و مشکل‌ترین وظایف شورای شهر است، گفت: مسیری را برای رسیدن به نتیجه نهایی در پیش گرفته‌ایم و از خدا می‌خواهیم که همه ما را کمک و هدایت کند و لحظه‌ای ما را به خود وانگذارد.

به گزارش خبرنگار شهری خبرگزاری فارس، مهدی چمران منتخب شورای ششم شهر تهران در صفحه شخصی خود در توئیتر اعلام رد: انتخاب شهردار از مهم ترین و مشکل‌ترین وظایف شورای شهر است.

وی افزود: مسیری را برای رسیدن به نتیجه نهایی در پیش گرفته‌ایم و از خدا می‌خواهیم که همه ما را کمک و هدایت کند و لحظه‌ای ما را به خود وانگذارد، ما هم همه تلاش خود را به کار می‌بندیم به امید خدا.

به گزارش فارس، پس از انتخاب شاخص ها و گزینه هایی به عنوان شهردار برای پایتخت در حال حاضر بررسی رزومه گزینه ها در جلسه منتخبین شورای ششم در حال انجام است.

همچنین عباد الله فتح الهی، پرویز فتاح،‌ مخبر دزفولی، سعید محمد، سردار حاجی زاده،‌ فرهاد رهبر، محمد فروزنده سردار وحیدی و مسکنی، پژمان پشمچی‌زاده، علیرضا جاوید، قدرت‌الله گودرزی، مرضیه وحید دستجردی و سردار محمدرضا فلاح‌زاده از جمله این گزینه‌ها هستند که روزهای گذشتهاز میان ۴۱ گزینه اعلام کردند آمادگی برای شهردار شدن ندارند و در این شرایط تعداد گزینه‌ها به ۲۷ نفر رسیده است. 

انتهای پیام/


خبرگزاری فارس

آگهی

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا