جامعه

هوای اصفهان برای گروه‌های حساس ناسالم است

اصفهان – مدیر امور آزمایشگاه‌های محیط زیست استان اصفهان گفت: کیفیت هوای شهر اصفهان با قرار گرفتن بر روی عدد ۱۳۶در شرایط ناسالم برای گروه‌های حساس قرار دارد.

بابک صادقیان در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به وضعیت کیفی هوای شهر اصفهان طی ۲۴ ساعت منتهی به ساعت ۹ صبح امروز شنبه ۱۷ آبان ماه اظهار داشت: در حال حاضر شاخص کیفی هوای اصفهان بر روی عدد ۱۳۶و ناسالم برای گروه‌های حساس است.

وی افزود: شاخص کیفی هوای اصفهان بر روی سامانه نشانگر، برای امروز میانگین آلودگی هوای شهر اصفهان را ۱۵۴ و ناسالم برای عموم نشان می‌دهد.

مدیر امور آزمایشگاه‌های محیط زیست استان اصفهان گفت: شاخص کیفی هوای اصفهان روز گذشته نیز بر روی عدد ۱۵۰ و ناسالم برای گروه‌های حساس بوده است.

وی با بیان اینکه شاخص کیفی هوا در ایستگاه پروین با قرار گرفتن بر روی عدد هشت وضعیت هوای پاک را نشان می‌دهد، اضافه کرد: این در حالی است که شاخص کیفی هوا در ایستگاه‌های احمد آباد و سگزی به ترتیب با قرار گرفتن بر روی اعداد ۱۶۴ و ۱۵۴ وضعیت ناسالم برای عموم را نشان می‌دهد.

صادقیان با بیان اینکه کیفیت هوا در ایستگاه خرازی، خمینی شهر و دانشگاه با قرار گرفتن بر روی اعداد ۱۱۶، ۱۰۳ و ۱۲۸ ناسالم برای گروه‌های حساس است، ابراز داشت: کیفیت هوا در مبارکه و نجف آباد نیز با قرار گرفتن بر روی اعداد ۸۹ و ۷۸ در وضعیت سالم قرار دارد.

خبرگزاری مهر

آگهی

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا