ورزش

احتمال زیاد به چمپیونزلیگ می‌رویم

ایسنا/لرستان دروازه‌بان لرستانی تیم دیناموبخارست رومانی می‌گوید: با توجه به اختلاف امتیاز زیاد با تیم دوم به احتمال خیلی قوی برای ششمین بار پیاپی قهرمان زیمبریلور لیگ خواهند شد.

سعید حیدری‌راد در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: با تیم دوم امتیاز اختلاف زیادی داریم و چون یکی دو بازی دیگر به پایان لیگ باقی مانده به احتمال خیلی زیاد این فصل هم قهرمان می‌شویم.

وی ادامه داد: در این صورت برای ششمین بار پیاپی عنوان قهرمانی زیمبریلور لیگ را کسب می‌کنیم.

حیدری‌راد یادآور شد: به سبب شیوع کرونا رقابت‌های این فصل به‌صورت متمرکز برگزار شده و پس از پایان لیگ، جام حذفی شروع می‌شود.

دروازه‌بان تیم ملی هندبال کشورمان در ادامه گفت: برای فصل آینده چند بازیکن مطرح جدید جذب شده و احتمال اینکه در چمپیونزلیگ هم بازی کنیم خیلی زیاد است، چون امسال در یورولیگ که یک سطح پایین‌تر از چمپیونزلیگ است، نسبت به سال‌های قبل امتیاز زیادی کسب کرده‌ایم.

وی تصریح کرد: بر این اساس به احتمال خیلی زیاد، مستقیماً کارت ورود به چمپیونزلیگ را به تیم ما می‌دهند و در این صورت به مصاف بهترین تیم‌های اروپا خواهیم رفت.

حیدری‌راد گفت: واکنش‌های من که مانع از گل خوردن تیم شد در چند هفته جزو سیوهای برتر هفته قرار گرفت و در مجموع از عملکرد ایرانی‌ها در لیگ رومانی رضایت دارند.

انتهای پیام

خبرگزاری ایسنا

آگهی

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا