ورزش

اینزاگی هدف بزرگ اینتر را فاش کرد

سیمونه اینزاگی، سرمربی اینتر، تایید کرد این فصل شاگردانش به دنبال قهرمانی در سری A خواهند بود.

به گزارش “ورزش سه”، اینتر با هدایت سیمونه اینزاگی طی دو فصل گذشته عملکرد موفقی داشته و ضمن قهرمانی در جام حذفی و سوپرکاپ ایتالیا، فصل گذشته به فینال لیگ قهرمانان اروپا هم صعود کرد.

اینزاگی در جریان تور پیش فصل تیمش در قاره اسیا درباره فصل گذشته، گفت:“این یک فصل عالی بود که در آن شاهد رشد تیم در رقابت‌های اروپایی بودیم، زیرا رسیدن به فینال هر سال اتفاق نمی‌افتد. 12 سال از زمانی که اینتر به فینال صعود کرده بود، می‌گذشت بنابراین این چیزی است که باید به آن افتخار کرد. بدون شک، ما می‌خواهیم نتیجه فصل گذشته را در اروپا تکرار کنیم، هرچند می‌دانیم که بسیار دشوار خواهد بود. هدف بزرگ اینتر اسکودتو است. در تلاش هستیم تا به بهترین شکل ممکن تیم را آماده و تقویت کنیم. امیدواریم این عنوان را کسب کنیم.”

1901831

اینزاگی همچنین خود را به نوعی عضوی از جنبه‌های اثرگذار روی فوتبال ایتالیا نام برد:“جدا از کلیشه‌های معمول در فوتبال ایتالیا، می‌توانم بگویم فوتبال کشور بسیار پیشرفت کرده است، به همین دلیل است که دیدیم اینتر، رم و فیورنتینا همگی به فینال رقابت‌های باشگاهی یوفا رسیدند. در سطح اول فوتبال ایتالیا 20 تیم وجود دارد که 10 تای آن‌ها با 3 بازیکن در دفاع و 10 تیم دیگر با دفاع 4 نفره بازی می‌کنند. سیستم 2-5-3 گزینه‌های زیادی به من داد، اما مربیان برای هر کاری آماده هستند. در اولین فصل مربیگری‌ام در لاتزیو با 4 مدافع بازی می‌کردیم.”

منبع ورزش سه
آگهی
دکمه بازگشت به بالا