ورزش

بارسلونا یک نیمه لیونل مسی داشت

فرصت سوزی های عجیب یاما

لامین یامال در نیمه اول بازی با بیلبائو انگار لیونل مسی بود اما در 45 دقیقه دوم دو شانس عالی گلزنی را خراب کرد تا بارسا تیم صعودکننده نباشد.

به گزارش “ورزش سه”، لامین یامال 16 ساله، بار دیگر برای بارسا درخشید و در ورزشگاهی که رکورد حضور 50953 هوادار را شکست، نزدیک بود بارسا را برنده میدان کند اما میزبان  در نهایت حضور در نیمه نهایی کوپا دل ری را جشن گرفت. 

یامال دیشب اسیر جوانی و بی تجربگی خود شد و سن مامس را با گریه ترک کرد، زیرا او دو موقعیت واضح گلزنی داشت که می توانست بارسا را ​​به پیروزی برساند.

1982771

یامال که مقطعی نیمکت نشین شده بود، با مصدومیت رافینیا به ترکیب ثابت برگشته و دیشب بهترین بازیکن تیمش بود. او گل دوم بارسا را به زیباترین شکل ممکن زد و هر بار صاحب توپ می شد، یک موقعیت خطرناک خلق می کرد. بیشترین خطر در بارسا از سوی یامال بود و مدافعان بیلبائو را گیج و سردرگم کرده بود.

او شش دقیقه بعد از اینکه لواندوفسکی گل ابتدایی گوروستا را خنثی کرد، در قالب لیونل مسی فرو رفت و با شروع حرکت از سمت راست و یک ضربه پای چپ ناگهانی بارسا را 1-2 پیش انداخت. 

1982863

در نیمه دوم لامین واضح ترین موقعیت های بازی را داشت. در دقیقه 64 بعد از اینکه لواندوفسکی یک پاس عمقی به او داد، با گلر تک به تک شد ولی این فرصت را از دست داد و توپ با اختلاف به بیرون رفت. 

1982862

اما یامال هنوز فرصت واضح تری داشت که می توانست بارسا را برنده قطعی بازی کند. او پاردس را تحت فشار قرار داد که در نزدیکی محوطه جریمه بیبائو مرتکب اشتباه شد. فقط 4 دقیقه مانده بود بازی تمام شود و نتیجه می توانست 2-3 به سود بارسا شود. او گلر را هم جا گذاشت ولی دروازه خالی را به بیرون زد. تجربه تلخ و شیرین برای ستاره 16 ساله که می خواهد لیونل مسی بعدی بارسا باشد.

منبع ورزش سه
آگهی
دکمه بازگشت به بالا