ورزش

بحران در تیم ملی: حسینی رفت پیش شجاع

یکی از مدافعان میانی تیم ملی ایران برای دومین مسابقه پیاپی به دلیل آسیب دیدگی تعویض شد.

به گزارش “ورزش سه”، تیم ملی ایران امشب در حالی مقابل هنگ کنگ قرار گرفت که امیر قلعه‌نویی پنج تغییر در ترکیب اولیه نسبت به دیدار گذشته برابر فلسطین به وجود آورده بود و یکی از آنها را به حضور سید مجید حسینی به جای شجاع خلیل‌زاده مصدوم اختصاص داد، اما همین مدافع تازه وارد هم آسیب دیدگی پیدا کرد.

مجید حسینی که در دقایق پایانی دیدار گذشته مقابل فلسطین جای شجاع خلیل‌زاده مصدوم را گرفت و امشب هم به جای این مدافع آسیب دیده در ترکیب اولیه برابر هنگ کنگ وارد زمین شد، نتوانست تا پایان در زمین بماند.

این مدافع میانی تیم ملی ایران در دقیقه 61 بخاطر آسیب دیدگی از ناحیه مچ پای چپ روی زمین نشست که دو نفر از اعضای کادر پزشکی تیم ملی بالای سر او حاضر شدند و پس از تست اولیه، دوباره او را به بازی برگرداند ولی این کار بی‌فایده بود.

مجید حسینی لحظاتی پس از ورود به زمین و در دقیقه 63 دوباره روی زمین نشست و درخواست تعویض از کادر فنی تیم ملی داشت تا دو دقیقه بعد، سعید عزت‌اللهی جای او را در ترکیب بگیرد و روزبه چشمی به دفاع میانی منتقل شود و عزت‌اللهی به میانه میدان برود.

حالا امیر قلعه‌نویی در فاصله چهار روز مانده تا مسابقه بعدی مقابل امارات، با چالش سختی مواجه شده و دو مدافع میانی تیمش (شجاع خلیل‌زاده و سید مجید حسینی) آسیب دیدگی پیدا کردند.

منبع ورزش سه
آگهی
دکمه بازگشت به بالا