ورزش

بررسی ۱۰ دقیقه جذاب لالیگا | بارسای ناامیدکننده ، کامبک در ۶ دقیقه و اوج رقابت بین مادریدی‌ها


شب گذشته در یکی از حساس‌ترین و جذاب ترین هفته‌های لالیگا بارسلونا مثل نمایش این روزهای خود ناامیدکننده ظاهر شد و اتلتیکو در ۶ دقیقه کامبکی بی‌نظیر ثبت کرد.


به گزارش خبرگزاری فارس، شب گذشته به طور همزمان از ساعت ۲۱ به وقت ایران، دیدارهای هفته سی و هفتم لالیگای اسپانیا برگزار شد و اوج حساسیت و جذابیت را به ثبت رساند.

در حالی که رئال مادرید از بیلبائو با گل ناچو پیش بود، اتلتیکومادرید در دقیقه ۷۵ از اوساسونا گل خورد تا لالیگا به جذاب ترین حالت خودش برسد. اگر این نتیجه باقی‌ می‌ماند رئال مادرید صدرنشین می‌شد و زیدان می‌توانست با یک برد در بازی پایانی جام را بالای سر ببرد ولی اتلتیکومادرید با درخشش سوارس به بازی برگشت.

تیم سیمئونه که مدعی اصلی قهرمانی به شمار می رود در ۶ دقیقه یک کامبک زیبا را به ثبت رساند و با گل‌های لودی و سوارس در دقایق ۸۲ و ۸۸ به بازی برگشت و حالا نیز با یک برد مقابل وایادولید در هفته پایانی می‌تواند پس از ۷ سال قهرمان این رقابت شود.

از طرف دیگر اما بارسلونا مثل این روزهای خود ناامیدکننده ظاهر شد و در روزی که هم رئال و هم اتلتیکو به پیروزی رسیدند، باخت تا حتی جایگاه سوم رقابت‌های لالیگا نیز در خطر بیفتد.

در جدول لالیگا، اتلتیکومادرید با ۸۳ امتیاز صدر، رئال مادرید با ۸۱ امتیاز دوم، بارسلونا با ۷۶ امتیاز سوم و سویا با ۷۴ امتیاز چهارم است.

مطبوعات اسپانیا به این روز فوق‌العاده در لالیگا واکنش نشان دادند و از رقابت حساس مادریدی‌ها صحبت کردند. مطبوعات بارسایی نیز که چیزی در چنته نداشتند از قهرمانی تیم بانوان این باشگاه در مسابقات لیگ قهرمانان اروپا صحبت کردند و به جای انتقاد از تیم مردان به تمجید از تیم زنان پرداختند.

مارکا چاپ مادرید تیتر «هیچ چیزی عوض نشد» را به روی جلد برد و از رقابت حساس مادریدی‌ها نوشت. سوارس و ناچو توانستند باعث برد اتلتیکو و رئال شوند و حالا هفته پایانی قهرمان این فصل از رقابت‌های لالیگ را مشخص خواهد کرد.

یکشنبه آینده به طور همزمان اتلتیکومادرید میهمان وایادولید خواهد بود و رئال مادرید میزبان ویارئال است.

آ.اس چاپ مادرید تیتر «حمله قلبی» را به روی جلد برد و از اوج جذابیت و حساسیت در روز گذشته فوتبال اسپانیا نوشت. کامبک اتلتیکو در ۶ دقیقه باعث شد تا شاگردان سیمئونه در یک قدمی قهرمانی قرار گیرند.

موندو دپورتیوو چاپ بارسلونا تیتر «قهرمان» را به روی جلد برد از قهرمانی تیم بانوان این باشگاه در لیگ قهرمانان اروپا صحبت کرد.

موندو در خصوص تیم مردان نیز با تیتر «خداحافظ لالیگا» و عکسی از ناراحتی مسی و خوشحالی سوارس را منتشر کرد.

اسپورت بارسلونا نیز تیتر قهرمان را به روی جلد برد و در خصوص ناکامی تیم مردان با عکسی از ناراحتی مسی و کومان نوشت.

انتهای پیام/



شب گذشته در یکی از حساس‌ترین و جذاب ترین هفته‌های لالیگا بارسلونا مثل نمایش این روزهای خود ناامیدکننده ظاهر شد و اتلتیکو در ۶ دقیقه کامبکی بی‌نظیر ثبت کرد.

خبرگزاری فارس

آگهی

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا