ورزش

بعد از 12 سال پرسپولیس در خطر!

شرایط سرمربی بعدی مثل مانوئل ژوزه

نگرانی بزرگ فصل آینده پرسپولیس می‌تواند بسته شدن اسکواد بازیکنان بدون نظر سرمربی باشد.

به گزارش “ورزش سه” مهمترین معضل فصل آینده پرسپولیس اینجاست که به احتمال بسیار زیاد مدیران باشگاه تیم را کامل خواهند بست و در اختیار سرمربی جدید قرار خواهند.

اینطور که به نظر می‌رسد پروژه انتخاب سرمربی جدیدی برای پرسپولیس با وجود اینکه باشگاه خیلی قبل‌تر از جدایی اوسمار خبر داشت طولانی خواهد شد چرا که این باشگاه بعد از مطرح شدن گزینه‌ها اجازه می‌دهد تا رسانه‌ها و هواداران در فضای مجازی درباره این مربیان نظر بدهند و با گرفتن بازخوردها یا مذاکرات با آنها را ادامه می‌دهد یا کلا ارتباط با آن گزینه را قطع و سراغ مربی بعدی می‌رود.

با این وجود آنچه مهم است اینکه باشگاه پرسپولیس و مدیرانش از چندی قبل بحث جذب بازیکنان جدید را کلید زده‌اند و دنبال گرفتن مهره‌هایی هستند که در لیست هیچ مربی‌ای حتی اوسمار نبوده است. البته گفته شده این لیست، لیست آخر یحیی گل محمدی در زمستان سال گذشته است اما به هر حال فعلا تیم فصل بعد پرسپولیس را مدیران باشگاه با این فرضیه که هر مربی‌ای هم بایدی این نفرات را تائید می‌کند، می‌بندند و احتمالا تا روزی که سرمربی معرفی شود قرار و مدارها گذاشته شده و شاید توافق نهایی هم با برخی از این نفرات حاصل شود.

بعد از 12 سال پرسپولیس در خطر!

اما یادمان نرفته آخرین باری که باشگاه پرپسولیس یک تیم کامل را در اختیار یک مربی خارجی قرارداد بشدت ضرر کرد. در لیگ دوازدهم، مانوئل ژوزه با خرد جمعی پیشکسوتان از بین گزنیه‌های منتخب رویانیان به پرسپولیس آمد و با کسب ضعیف.ترین نتایج آن هم با اسکوادی که باشگاه تکمیل کرده بود نیم فصل اخراج شد و ضررهای هنگفتی برای پرسپولیس بر جای گذاشت.

در آن فصل پرسپولیس با تیمی پرستاره به خاطر دیر اضافه شدن مانوئل ژوزه نتایج ضعیفی گرفت و در پگایاین نیم فصل در رده دوازدهم قرار گرفت تا یحیی گل محمدی دستیار ژوزه سرمربی شده و تیم را به رده هفتم جدول و فینال جام حذفی برساند.

بعد از آن تقریبا تمام مربیان بعدی پرسپولیس از علی دایی و حمید درخشان گرفته تا برانکو و یحیی گل محمدی همیشه تیم خودشان را بسته‌اند و در تعیین نفرات جدید، نقش اول را بازی کرده‌اند. حالا این خطر پرسپولیس را بشدت تهدید می‌کند تا به سرمربی جدید اعلام کنند با تیمی که ما بسته‌ایم باید نتیجه بگیری و قهرمان شوی اما مربی خارجی همیشه یک بهانه در آستین خواهد داشت و اگر نتیجه نگیرد به سرعت می‌گوید این تیم را من نبسته‌ام و هیچ گونه ناکامی احتمالی‌اش را گردن نمی‌گیرد.

منبع ورزش سه
آگهی
دکمه بازگشت به بالا