ورزش

توصیه عجیب به ستاره‌های یونایتد: با هم دعوا کنید!

لیساندرو مارتینز، مدافع منچستریونایتد، معتقد است که درگیری آندره اونانا با هری مگوایر اتفاق خوبی بوده و باید ادامه پیدا کند.

به گزارش “ورزش سه”، اونانا در جریان شکست روز یکشنبه منچستریونایتد برابر بروسیا دورتموند بسیار از عملکرد مگوایر عصبانی شد و فریادهایی بر سر او کشید. 

او به خاطر پاس اشتباهی که این بازیکن برای کریستین اریکسن ارسال کرده بود که منجر به ایجاد موقعیتی برای حریف شد عصبانی بود اما پس از بازی گفت که مشکلی با مگوایر ندارد و صرفا از همه انتظار دارد که شرایط را به خوبی مدیریت کنند. 

مارتینز با اشاره به این صحنه به خبرنگاران گفت:« این اتفاق خوبی است. اگر متمرکز باشید، می‌توانید با هم تیمی‌هایتان هم بجنگید و دعوا کنید. باید اطمینان حاصل کنید که همه واقعا حواس‌شان جمع است اما اتفاقی رخ نداده است. این بخشی از فوتبال است. 

1903621

مگوایر هم واقعا شخصیت بزرگی دارد. او می‌تواند به خوبی فوتبال بازی کند. می‌تواند با فشار و مشکلات کنار بیاید. او واقعا بازیکنی مثبت و یک رهبر واقعی است. این دقیقا سبک منچستریونایتد است.»

این مدافع در پاسخ به سوالی درباره برکناری مگوایر از جایگاه کاپیتانی اظهار داشت:« این تصمیم مربی بود و ما باید به آن احترام بگذاریم. او رییس است. اگر تصمیمی بگیرد، بازیکن باید اجرا کند. برونو فرناندز هم رهبر خوبی است. او در رختکن رفتار مثبتی دارد و فکر می‌کنم شایسته کاپیتانی است.»

منبع ورزش سه
آگهی
دکمه بازگشت به بالا