ورزش

حاشیه بازی استقلال و تراکتور|رئیس کمیته اخلاق تماشاگر ویژه /عصبانیت قائدی از بازیکن هم تیمی +عکس


رئیس کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال برای تماشای دیدار استقلال و تراکتور درورزشگاه آزادی حضور یافت.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، دو تیم استقلال و تراکتور در چارچوب هفته شانزدهم لیگ برتر و در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند که این بازی با نتیجه  صفر-صفر در جریان است.

*سعید ایران‌خواه جای پیمان کشاورز را که با برانکارد از زمین خارج شده بود، پر کرد.

*در اواسط نیمه اول استقلال صاحب یک ضربه کرنر شد و در این لحظه محمدرضا اخباری دروازه‌بان تراکتور با فریادهای خودش بر سر بازیکنان هم دسته سعی در نظم دادن به خط دفاعی داشت. دقایقی بعد نیز اخباری با استفاده از توقف بازی توصیه‌هایی را هم برای بهزاد سلامی هافبک تراکتور داشت.

*حرکات و زبان بدن فیروز کریمی در کنار زمین و هنگام هدایت بازیکنان تیمش جالب توجه است.

*گزارشگر مسابقه، بازی فولاد و پرسپولیس را که بعد از این دیدار انجام می‌شود را به عنوان تقابل دو تیم پرطرفدار آسیا اعلام کرد.

*در دقیقه۳۰، بازی به دلیل گرمای هوا تایم خنک شدن اعلام شد و داوران با استفاده از این فرصت تجهیزات رادیویی خودشان را چک کردند.

*فیروز کریمی در جریان بازی با فیلمبردار تلویزیونی شوخی کرد.

*یونس اسدی مقدم رئیس کمیته اخلاق با توجه به شرایط حساس ۵ هفته پایانی در ورزشگاه آزادی حضور یافت و از نزدیک این مسابقه را زیر نظر گرفت.

*در یک صحنه فیروز کریمی به کمک داور اعتراض کرد و او نیز در پاسخ به سرمربی تراکتور گفت شما کار خودتان را انجام بدهید، ما هم کار خودمان را می‌کنیم.

*محمدعباس زاده در دقیقه۴۳ شوتی محکمی را از پشت دروازه استقلال زد که توپ فضای بالای دروازه آبی‌ها را شکافت. به همین خاطر مهاجم تراکتور با بالا بردن دست‌هایش از سایر بازیکنان تراکتور عذرخواهی کرد.

*در دقیقه۴۸ ارسالان مطهری می توانست مهدی قائدی را درون محوطه جریمه تراکتور صاحب توپ و موقعیت صددرصد گلزنی کند اما خودش تصمیم به شوت زدن گرفت و توپ او را اخباری دفع کرد. به همین خاطر قائدی به شدت از هم تیمی خودش ناراحت شد و دستهایش را با عصبانیت بالا برد.

*در وقت‌های تلف شده نیمه اول دروازه‌بان تراکتور دچار مصدومیت شد که درون زمین تحت مداوا قرار گرفت و توانست به بازی ادامه بدهد.

انتهای پیام/



رئیس کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال برای تماشای دیدار استقلال و تراکتور درورزشگاه آزادی حضور یافت.

خبرگزاری فارس

آگهی

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا