ورزش

حاشیه بازی پدیده و تراکتور|درگیری لفظی خطیبی با بازیکنان پدیده و عذرخواهی رحمتی/تعلل در شروع نیمه دوم


سرمربی تیم فوتبال تراکتور تبریز در جریان نیمه دوم مسابقه با بازیکنان تیم پدیده درگیری لفظی پیدا کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، نیمه دوم مسابقه پدیده و تراکتور هم چند دقیقه با تاخیر آغاز شد و بازیکنان دو تیم با تعلل و آهسته آهسته وارد زمین شدند که این موضوع باعث اعتراض شدید گزارشگر تلویزیونی شد و اینکه چرا قانون به طور دقیق رعایت نمی شود. مسابقه با ۳-۴ دقیقه تاخیر در نیمه اول شروع شده بود. گزارشگر تلویزیونی از عدم رعایت دقیق قانون و شروع مسابقه در زمان مقرر گلایه داشت.

* مهرداد بایرامی بازیکن تیم پدیده بعد از برخورد با دروازه بان تراکتور دچار مصدومیت شد.

* در دقیقه ۶۴ رسول خطیبی با یکی از بازیکنان تیم پدیده در کنار زمین درگیری لفظی پیدا کرد و بازیکنان دو تیم هم در میدان با همدیگر جر و بحث کردند که در نهایت داور امیر عرب براقی به امیرحسین کریمی بازیکن پدیده کارت زرد نشان داد و به سرمربی تیم تراکتور هم تذکر جدی داد.

* خطیبی معتقد بود بازیکنان پدیده وقت تلف می‌کنند و رحمتی هم به نشانه عذرخواهی دستش را بلند کرد اما خطیبی توجهی به سرمربی پدیده نکرد. این در حالی است که دو مربی قبل از شروع مسابقه با یکدیگر عکس یادگاری گرفته بودند.

* مربیان و نیمکت تراکتور به شدت به وقت کشی بازیکنان پدیده معترض هستند و به همین دلیل هم داور یکی از مربیان این تیم را اخراج کرد.

* دقیقه ۸۴ داور به سود پدیده پنالتی اعلام کرد که همین مساله باعث شد که بازیکنان و مربیان تیم تراکتور به شدت به داور معترض شوند.

* دقیقه ۸۷ میلاد فراهانی دروازه‌بان تعویضی پدیده با بازیکن تراکتور درگیر شد و رسول خطیبی هم معتقد بود که باید به سود تیمش پنالتی اعلام شود. در این لحظه نیز بازیکنان دو تیم با یکدیگر درگیر شدند.

مسابقه دو تیم تا دقیقه ۸۶ با نتیجه ۲ بر یک به سود پدیده در جریان است.

انتهای پیام/



سرمربی تیم فوتبال تراکتور تبریز در جریان نیمه دوم مسابقه با بازیکنان تیم پدیده درگیری لفظی پیدا کرد.

خبرگزاری فارس

آگهی

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا