ورزش

حسینی: فریب شکست 4 گله نساجی را نمی‌خوریم/ حریف یک یار بیشتر دارد


سرمربی تیم فوتبال پیکان گفت: حریف شکست 4 گله نساجی مقابل صنعت‌نفت را نمی‌خوریم.

به گزارش خبرگزاری فارس، سیدمجتبی حسینی پیش از دیدار با نساجی مازندران در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال، اظهار داشت: قبل از هرچیز باید از همه عزیزانی که در روزهای دردناک گذشته مرا تنها نگذاشتند و به شکل‌های مختلف تسلیت گفته و همدردی کردند، تشکر کنم. فقدان مادر مساله‌ای نیست که بشود آن را به سادگی تحمل کرد. امیدوارم در شادی‌های همه دوستان، همکارانم و آشنایان محبت‌های آنها را جبران کنم.

او درباره شرایط پیکان گفت: از نظر فنی شرایط خوبی داریم. با وجود شکستی که با بدشانسی در بازی قبل مقابل تراکتور نصیب مان شد، ریکاوری مناسبی انجام دادیم. با اینکه چند روز نتوانستم کنار اعضای تیم باشم، اما همکارانم همه مسائل را زیر نظر داشتند و تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتیم. آماده هستیم تا یک بازی خوب با نساجی انجام بدهیم، هرچند که کار دشواری داریم.

سرمربی پیکان درباره اینکه نساجی با توجه به شکست 4 بر صفر مقابل نفت آبادان از نظر روحی شرایط خوبی ندارد، عنوان کرد: اصلا اینگونه به ماجرا نگاه نمی‌کنم و به بازیکنان هم گفته‌ام که هرگز نباید فریب شکست پرگل نساجی را بخوریم. اهالی فوتبال می‌دانند که نساجی چقدر تیم خطرناک و پرمهره‌ای است. این تیم بازیکنان خیلی خوبی دارد و مقابل آنها باید بسیار باهوش و کم اشتباه بازی کنیم. برخلاف پیش‌بینی‌ها اعتقاد من بر این است که کارمان بسیار دشوار خواهد بود و باید بتوانیم با اشتباهات اندک نتیجه را به سود خود تمام کنیم. فراموش هم نکنیم که شرایط جام حذفی متفاوت است؛ ما با مدافع عنوان قهرمانی بازی داریم و بی‌شک کار راحتی نخواهیم داشت.

حسینی با اشاره به نقش تماشاگران در سبک بازی نساجی گفت: بارها در ورزشگاه قائمشهر حضور داشتم. حتی یک فصل خودم در این تیم ریشه‌دار و پرهوادار کار کرده‌ام. جو ورزشگاه وطنی را به خوبی می‌شناسم و نظرم این است نساجی در ورزشگاه خانگی خودش با یک یار بیشتر به مصاف رقبا می‌رود و آنهم هواداران پرشوری هستند که روز سختی را برای تیم حریف رقم می‌زنند. به همین خاطر باید تلاش بازیکنان در این بازی مضاعف باشد تا به نتیجه دلخواه خود دست پیدا کنیم.

وی درباره انتخاب بیژن حیدری به عنوان داور بازی با نساجی گفت: همیشه گفته‌ام که دوست ندارم حرفی درباره داوری بزنم که خدایی ناکرده قبل از بازی فشاری روی این عزیزان بگذاریم. همه داوران برای ما قابل احترام هستند، اما همین که حیدری به عنوان یک داور بزرگ و باتجربه و بین‌المللی را برای بازی پیکان و نساجی انتخاب کرده‌اند، نشان از حساسیت بالای بازی دارد.

سرمربی پیکان درباره اینکه چند بازیکن تاثیرگذار خود را در اختیار ندارد، افزود:‌ این هم از بدشانسی ما است؛ اما نگرانی از این بابت ندارم. ما یک تیم متحد و همدل هستیم. شک ندارم همه بازیکنان تمام توان خود را می‌‌گذارند و بهترین عملکرد را خواهند داشت تا به امید خدا با دست پر به تهران برگردیم.

پایان پیام/


آگهی
دکمه بازگشت به بالا