ورزش

حضور در فینال اتفاق زیبایی است

ایسنا/خوزستان سرمربی تیم فوتبال ملی حفاری با اشاره به بازی پیش روی تیمش در فینال لیگ برتر امیدهای کشور، گفت: حضور در فینال اتفاق زیبایی است و امیدوارم با کسب پیروزی بتوانیم افتخاری به افتخارات فوتبال همیشه پویای خوزستان بیافزاییم.

عباس صفایی در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به دیدار پیش روی تیمش مقابل نساجی مازندران در فینال لیگ برتر امید باشگاه های کشور، اظهارکرد:‌ قبل از هر چیز باید بگویم خواست خدا بود که ملی حفاری به نتایج بی سابقه‌ای رسید و خوشحالم با سرمربیگری‌ام از قهرمانی لیگ دسته اول به فینال لیگ برتر امیدها راه یافتیم.

وی بیان کرد: ما می توانیم شانس نخست پیروزی باشیم اما در فینال همه چیز برابر است. بازیکنان بی ادعا و با آتیه ملی حفاری اهواز کارهای زیادی انجام داده اند تا جواز حضور در مسابقه فینال لیگ امید ها را کسب کنند. سال قبل با همین صمیمیت و همدلی لیگ دسته اول را فتح کردیم و هم اکنون آماده برگزاری فینال لیگ برتر امیدها هستیم.

این مربی جوان خوزستانی افزود: ملی حفاری اهواز تیمی است که همواره برای به دست آوردن پیروزی به میدان می رود. البته در فینال پیش رو باید با دقت و تمرکز لازم را داشته باشیم و همه می دانند همه چیز برابر است. شانس دو تیم نیز به یک اندازه است. با این حال فینالیست هستیم و هر چیزی ممکن است در این بازی رخ دهد.

وی درباره احساس خود از حضور در فینال لیگ امیدهای باشگاه های کشور نیز گفت: من تنها جزیی از تیم هستم. حضور در فینال اتفاق زیبایی است و امیدوارم با کسب نتیجه پیروزی بتوانیم افتخاری به افتخارات فوتبال همیشه پویای خوزستان بیافزاییم.

صفایی ادامه داد: اغلب بازیکنان خوب تیم‌های امید و جوانان کشور از تیم‌های خوزستانی هستند ولی این بازیکنان زمانی که به رده بزرگسالان می آیند، بهره لازم از آن ها برده نمی شود و علت اصلی آن به دیدگاهی که در بخش استعدادیابی در تیم‌های پایه وجود دارد، برمی‌گردد. در بازیکنان جوان یک شاخصه‌هایی برای استعدادیابی وجود دارد. از این رده سنی قرار است بازیکنان فردا و نه امروز انتخاب شوند.

‌وی بیان کرد: در خوزستان پتانسیل‌های خوب و قوی وجود دارد و می‌توان با یک برنامه‌ریزی منسجم پتانسیل‌های استان را در جهت توسعه فوتبال پیش برد. به نظر من شرایط فوتبال در همه دنیا عوض شده است و کشورهای صاحب قدرت فوتبال کم‌کم به این نتیجه رسیده‌اند که به مربیان جوان روی بیاورند. این تغییر رویکرد به دلیل کارآیی بیشتر آن ها صورت گرفته است.

انتهای پیام

منبع خبرگزاری ایسنا

آگهی
دکمه بازگشت به بالا