ورزش

خشم ستاره‌های یونایتد: عرضه بازیکن خریدن ندارید!

بازیکنان منچستریونایتد به خاطر نخریدن هری کین و دکلان رایس به شدت از مدیران باشگاه عصبانی و ناامید بودند.

به گزارش “ورزش سه”، منچستریونایتد سال گذشته به صورت جدی به دنبال جذب کین و رایس بود و امیدوار بود که بتواند تیمش را با به خدمت گرفتن این دو ستاره تقویت کند اما آنها در نهایت در پنجره نقل و انتقالات تابستانی به ترتیب به بایرن مونیخ و آرسنال ملحق شدند.

هر دوی این بازیکنان در اولین فصل حضورشان در تیم‌های جدید عملکرد بسیار درخشانی را هم به نمایش گذاشتند و مهارت و توانایی‌هایشان را نشان دادند که این موضوع بیش از پیش هواداران شیاطین سرخ را ناراحت کرد و به نظر می‌رسد که بازیکنان این تیم هم از ناکامی مدیران ناراضی هستند.

خشم ستاره‌های یونایتد: عرضه بازیکن خریدن ندارید!

اتلتیک مدعی شده است که چند ستاره حاضر در اولدترافورد منتظر حضور کین و رایس در این تیم در فصل گذشته بودند و عده دیگری هم معتقد بودند که رایس می‌تواند به آنها کمک کند اما هر دو گروه در نهایت از وضعیتی که به وجود آمد ناراضی و ناراحت شدند و به شدت از این که مدیران این باشگاه در جذب این ستاره‌ها ناموفق عمل کردند عصبانی بودند.

یونایتد فصل گذشته در نهایت در رقابت‌های لیگ برتر انگلیس در جایگاه هشتم قرار گرفت اما توانست با غلبه بر منچسترسیتی در دیدار فینال مسابقات جام حذفی، جام قهرمانی این رقابت‌ها را با خود به خانه ببرد.

منبع ورزش سه
آگهی
دکمه بازگشت به بالا