ورزش

خطر از بیخ گوش لواندوفسکی و بایرن گذشت

به نظر می رسد مصدومیت رابرت لواندوفسکی ستاره لهستانی بایرن مونیخ جدی نیست.

به گزارش “ورزش سه”، رفته رفته به مهمترین مقاطع فصل نزدیک‌تر می ‌شویم. جایی که لیگ های اروپایی به پایان خود نزدیک تر می شوند و لیگ قهرمانان اروپا نیز با رسیدن به مراحل نهایی با جذابیت و اهمیت دنبال می شود.

بایرن مونیخ از آن دست تیم هایی است که مانند هر سال مدعی کسب عنوان قهرمانی در هر دو رقابت بوندسلیگا و لیگ قهرمانان اروپا محسوب می شود. آنها در حال حاضر صدرنشین بوندسلیگا بوده و شانس اول قهرمانی رقابت‌ها هستند و در چمپیونزلیگ نیز با غلبه بر سالزبورگ به جمع هشت تیم نهایی مسابقات راه یافتند.

قطعاً یولیان ناگلزمان و هواداران بایرن مونیخ در این مقطع از فصل روی ستاره لهستانی خود یعنی رابرت لواندوفسکی حساب ویژه ای باز کرده اند. با این حال بازیکن سال فیفا امروز و در تمرین بایرن مونیخ دچار آسیب‌دیدگی شد تا نگرانی های زیادی در مورد او ایجاد شود. با این حال اکنون کیکر تایید کرد که مصدومیت لواندوفسکی جدی نیست و این بازیکن مشکل خاصی ندارد.

لواندوفسکی در 26 بازی این فصل از رقابت‌های بوندسلیگا 29 گل برای بایرن مونیخ به ثمر رسانده و در لیگ قهرمانان اروپا نیز با 12 گل زده آقای گل فعلی مسابقات محسوب می‌شود.
 

ورزش سه

آگهی
دکمه بازگشت به بالا