ورزش

دلیل حضور دو سرمربی در تیم چادرملو اردکان

با توجه به نوع قراردادی که با سرمربی کنونی به امضا رسیده که منجر به این خواهد شد که در صورت برکناری باشگاه قرارداد فصل آینده را نیز به وی پرداخت کنند، این باشگاه اکنون تصمیم عجیبی گرفته و به طور همزمان با دادن اختیار به نصرتی، او را نیز به خدمت گرفته است.

به گزارش “ورزش سه”، تیم فوتبال چادرملوی اردکان که امسال اولین تجربه خود در لیگ دسته اول را پشت سر می‌گذارد با وجود پشتیبانی زیادی که از آن صورت گرفته اما تاکنون نتوانست عملکرد درخشانی داشته باشد تا هواداران این تیم در استان یزد را تا اینجا ناامید کند.

یزدی‌ها امیدوار بودند چادرملو بتواند همانند شهید قندی راهی لیگ برتر شود اما با نتایج نامناسبی که این تیم با هدایت سعید اخباری گرفته بعید است که چنین اتفاقی امسال رخ بدهد. گرفتن 11 امتیاز از 12 بازی و کسب 5 شکست، 5 تساوی و فقط 2 برد در حالی که تفاضل گل اردکانی‌ها 5- است امیدهای مردم در استان یزد را تا اینجا ناامید کرده است.

این مسائل باعث شد تا مدیران باشگاه به دنبال تغییر و تحول در کادرفنی خود باشند اما موضوعی که باعث شده تا آنها فعلا دست به این کار نزنند نوع قرارداد سعید اخباری سرمربی این تیم است؛ این موضوع باعث شد تا مدیران باشگاه از او بخواهند تا از سمت خود استعفا دهد اما اخباری با توجه به شرایطی که در قراردادش آورده راضی به استعفا نشد. این مساله علی عطایی مدیرعامل باشگاه را بر آن داشت تا محمد نصرتی را به عنوان مدیرفنی با اختیارات تام بالای سر کادرفنی بیاورد تا بلکه روند نتیجه‌گیری نماینده اردکان در لیگ دسته اول بهتر از قبل شود و امیدوار به حفظ شان و اعتبار این مجموعه شوند.

اخباری که در خیلی از مصاحبه‌های بعد از باخت تیمش اعلام کرده که مسئولیت این شکست با من است حالا زیر بار استعفا نرفته و مطابق شنیده‌ها خواستار رفتار طبق قراردادش شده تا از این سمت استعفا بدهد! او خواهان دریافت کل قراردادش در این فصل و همچنین دریافت بخشی از مطالبات فصل آینده خود شده و شرط استعفا را این موضوع عنوان کرده است! این در حالی است که درباره رقم قرارداد اخباری با این باشگاه حرف و حدیث‌های زیادی هم مطرح است.

این شرط عجیب از سوی سرمربی جوان چادرملوی یزد در حالی مطرح شده که این باشگاه متعلق به شرکتی است که مردم سهامدار آن هستند و طبعا مدیران باشگاه زیر بار این درخواست غیرمتعارف نخواهند رفت. حالا یزدی‌ها امیدوارند با تغییرات صورت گرفته نماینده این استان در لیگ دسته اول شرایط بهتری پیدا کند.

منبع ورزش سه

آگهی
دکمه بازگشت به بالا