ورزش

دلیل غیبت مسی و سوارز در هنگ‌کنگ

تاتا مارتینو، سرمربی اینترمیامی، دلیل غیبت لیونل مسی و لوئیس سوارز در بازی مقابل هنگ‌کنگ را اعلام کرد.

به گزارش “ورزش سه”، تیم منتخب هنگ‌کنگ در بازی دوستانه مقابل اینترمیامی در نیمه اول به تساوی رسید اما بازی را در پایان با شکست پشت سر گذاشت.

در این بازی دوستانه اینترمیامی بدون حضور لیونل مسی، لوئیس سوارز، سرخیو بوسکتس و جوردی آلبا در ترکیب اصلی بازی کرد و این 4 بازیکن نیمکت نشین بودند.

ابتدا رابرت تیلور در دقیقه 40 گل اول را برای اینترمیامی به ثمر رساند و سپس در دقیقه 43 هنری آنیر گل تساوی را وارد دروازه اینترمیامی مرد.

تیم هنگ‌کنگ در نیمه دوم 10 تغییر ایجاد کرد اما میامی بازی را در دست گرفت. لاوسون ساندرلند تنها 5 دقیقه پس از شروع مجدد بازی گل دوم را به ثمر رساند. در دقیقه 56 لئوناردو کامپانا گل سوم را به ثمر رساند و قبل از اینکه آلبا و بوسکتس از روی نیمکت به ترکیب ملحق شوند، تفاضل را افزایش داد و رایان سیلور هم در دقیقه 85 چهارمین گل را به ثمر رساند.

1986996

در این بازی مسی و سوارز تا پایان نیمکت نشین بودند و تاتا مارتینو تصمیم گرفت که در این بازی حضور نداشته باشند. بوسکتس و آلبا هم از دقیقه 62 وارد بازی شده بودند.

غیبت مسی و سوارز در این بازی عجیب بود که پس از بازی تاتا مارتینو دلیل آن را توضیح داد. مارتینو به خبرنگاران گفت: “ما ناامیدی هواداران از غیبت مسی و سوارز را درک می‌کنیم و از این بابت عذرخواهی می‌کنیم، اما این تصمیم کادر پزشکی ما بود. اگر راهی وجود داشت که آن‌ها می‌توانستند حتی برای مدت کوتاهی بازی کنند، ما این کار را انجام می‌دادیم، اما ریسک زیادی وجود داشت.”

منبع ورزش سه
آگهی
دکمه بازگشت به بالا