ورزش

رسمی: ستاره فرانسوی چلسی، هم‌بازی بنزما شد

قرارداد چهار ساله کانته با الاتحاد

انگولو کانته با عقد قراردادی چهار ساله به مبلغ 100 میلیون یورو، رسما به الاتحاد عربستان پیوست.

به گزارش “ورزش سه”، همانطور که پیش از این انتظار می رفت، انگولو کانته با عقد قراردادی چهار ساله و با مبلغ سنگین 100 میلیون یورو راهی الاتحاد شد. ستاره فرانسوی چلسی که در روزهای گذشته با باشگاه سعودی وارد مذاکره شده بود، رسما به این تیم پیوست.

الاتحاد که فصل قبل پس از چهارد سال با هدایت نونو اسپریتو سانتو توانست قهرمان عربستان شود، در تابستان پر سر و صدای خود، ابتدا کریم بنزما را به خدمت گرفت و سپس برای جذب دیگر ستاره های دنیای فوتبال وارد مذاکره شد.

1889644

یکی از اهداف زرد و مشکی پوشان شهر جده، انگولو کانته فرانسوی بود. این بازیکن در 2 مرحله تست های پزشکی را انجام داد و پس از موفقیت در آن، قراردادش را با الاتحاد به امضا رساند.

کانته قرار است برای هر فصل حضور در الاتحاد، مبلغ 25 میلیون یورو دستمزد دریافت کند. البته معاملات تجاری و حقوق تصویر نیز به آن اضافه می شود.

قرار است که کانته در ماه جولای و در استادیوم الجوهرة شهر جده به هواداران الاتحاد معرفی شود. او در این تیم، پیراهن شماره 7 را  بر تن خواهد کرد.

الاتحاد علاوه بر لیگ، جام حذفی و سوپرجام عربستان، باید در رقابت های لیگ قهرمانان آسیا و جام جهانی باشگاه ها نیز حاضر شود و مدیران این باشگاه همچنان به دنبال تقویت تیم خود هستند.

1889645
1889646

منبع ورزش سه
آگهی
دکمه بازگشت به بالا