ورزش

رم ۳-۰ لاتزیو؛‌ مورینیو در یک‌نیمه نسخه ساری را پیچید

رم موفق شد با ارائه یک نمایش کم نقص لاتزیو را با سه گل شکست دهد.

به گزارش “ورزش سه”، در حساس ترین بازی این هفته فوتبال ایتالیا دو تیم رم و لاتزیو در ورزشگاه المپیکو به مصاف یکدیگر رفتند که این دربی با نتیجه 3-0 به سود شاگردان ژوزه مورینیو به پایان رسید.

رم شروعی طوفانی داشت و توانست در دقیقه 1 بازی به گل اول دست پیدا کند. ارسال کرنر لورنزو پلگرینی به تیر برخورد کرد اما توپ ریباند مقابل دروازه خالی به تامی آبراهام رسید و این بازیکن به راحتی گلزنی کرد تا نتیجه 1-0 شود.

چند دقیقه بعد رم موفق شد گل دوم را هم وارد دروازه لاتزیو کند. ارسال ریک کارسدروپ به دهانه دروازه با ضربه تمام کننده تامی آبراهام همراه شد تا این ستاره انگلیسی خودش و تیمش را دو گله کرده باشد.

در دقیقه 40 رم موفق شد گل سوم را هم وارد دروازه لاتزیو کند. جالوروسی به یک ضربه آزاد دست یافت؛ لورنزو پلگرینی پشت توپ ایستاد و با یک ضربه استثنایی دروازه را باز کرد تا رم با برد سه گله به رختکن برود.

رم در نیمه دوم هم شروع بهتری داشت و می توانست در دقیقه 67 به گل چهارم دست پیدا کند اما تامی آبراهام یک موقعیت تک به تک فوق العاده را از دست داد تا نتوانسته باشد هت‌تریک خود را کامل کند.

در ادامه رم به شکلی بسیار عالی کار را کنترل کرد و به لاتزیو اجازه خلق موقعیت نداد تا بازی با همان سه گل به سود شاگردان ژوزه مورینیو خاتمه پیدا کند و جالوروسی فاتح دربی رم شود.

ورزش سه

آگهی
دکمه بازگشت به بالا