ورزش

روایت قایدی از پیشنهاد هلند و شکستگی مچ پایش!

برای عمل پایم سیزده ساعت در راه بودیم

مهدی قایدی می گوید که در چهارده سالگی، مچ پای او به دلیل برخورد با یک سنگربان 120 کیلویی شکسته شده است.

به گزارش “ورزش سه”، درخشش در تیم ایران جوان بوشهر باعث شد تا نگاه ها به سمت مهدی قایدی دوخته شود. بازیکن نوجوان و ریز نقشی که به واسطه تکنیک ناب و دریبل های زیبایش، با استقبال چندین باشگاه لیگ برتری مواجه شد ولی در نهایت تصمیم گرفت تا فوتبالش را در استقلال ادامه دهد.

در شرایطی که وضعیت این بازیکن مهم و تأثیرگذار برای فصل بعد نامشخص است، او با حضور در برنامه ورزشگاه، به صحبت درباره مسائل مختلف پرداخت. یکی از این موارد، شایعات در مورد پیشنهادی بود که از سوی یک باشگاه هلندی به دست باشگاه سابق و بوشهری او رسیده بود.

زمانیکه مجری برنامه با این بازیکن اعلام کرد که چرا ذهنیت او برای حضور در اروپا به امارات ختم شد، اینگونه پاسخ داد: وقتی ۱۴ سالم بود، پای چپ خود را در یک مسابقه لیگ ۳ کشور که در شاهین بوشهر بودیم، محمد محبی به من پاس داد و با دروازه‌بان حریف تک به تک شدم. او را دریبل زدم.  در شرایطی که حدود ۴۰ کیلو بودم اما دروازه‌بان با ۱۲۰ کیلو‌ وزن روی مچ پایم افتاد. همان جا پایم به شکل وحشتناکی شکست.

قایدی صحبت هایش را اینگونه ادامه داد: متین کریم‌زاده اولین نفری بود که بالای سر من آمد اما وقتی مرا دید، گریه‌اش گرفت. مچ پایم لق شده و کل غضروف پایم خرد شده بود. دقیق یادم نیست اما فکر بازی در کرمان بود یا کرمانشاه. مرا به بیمارستان منتقل کرده و گفتند باید بمانی یا عمل کنی. مسئولان باشگاه شاهین بوشهر نگذاشتند عمل کنم و گفتند خودمان پزشک داریم.

او ادامه داد: مرا با ماشین به بوشهر فرستادند که فکر کنم ۱۳ ساعت در راه بودیم. وقتی به بوشهر رسیدیم، یک دکتر خیلی خوب از شیراز آمد و مرا عمل کرد. آن موضوع را هم یکی از فامیل‌های ما از رادیو شنیده بود‌. منزل ما آمد و گفت از هلند پیشنهاد داری اما مدیران شاهین گفته‌اند مهدی سرمایه ما است و حاضر نیستیم او را به راحتی از دست بدهیم.

منبع ورزش سه
آگهی
دکمه بازگشت به بالا