ورزش

واکنش امین اسماعیل‌نژاد به شکست مقابل والیبال برزیل

واکنش امین اسماعیل‌نژاد به شکست مقابل والیبال برزیل


قطر پاسور تیم ملی والیبال ایران گفت: در دیدار تدارکاتی آخر توانستیم به هماهنگی مناسبی برسیم و عملکرد تیمی که قرار است در مسابقات اصلی داشته باشیم را ارائه دهیم.

به گزارش ایلنا، ملی‌پوشان والیبال ایران که اردوی چند روزه خود را پیش از آغاز لیگ ملت‌ها در کمپ فدراسیون والیبال برزیل آغاز کرده‌اند، امروز (شنبه 29 اردیبهشت) در سومین و آخرین دیدار تدارکاتی و دوستانه به مصاف برزیل رفت و مغلوب این تیم شد.

امین اسماعیل‌نژاد بعد از سومین و آخرین بازی تدارکاتی ایران مقابل برزیل تاکید کرد: تیم ملی ایران یک هفته زودتر به برزیل آمد و اردویی یک هفته‌ای در کمپ تیم ملی این کشور داشتیم. در روزهای اول یک مقدار بعد از سفر خستگی وجود داشت اما رفته رفته بدن‌های ما شرایط بهتری پیدا کرد.

وی ادامه داد: فکر می‌کنم در بازی آخر توانستیم به هماهنگی مناسبی برسیم و آن عملکرد تیمی که قرار است در مسابقات اصلی داشته باشیم را ارائه دهیم. امیدوارم که بتوانیم با آمادگی کامل به مسابقات برویم و نتیجه خوبی بگیریم.

قطر پاسور تیم ملی والیبال ایران درباره شرایط کمپ تمرینی تیم ملی والیبال ایران در برزیل تصریح کرد: بالاخره تیم ملی والیبال برزیل تجربه چندین سال حضور در مسابقات جهانی مختلف را دارد و مدال‌های زیادی کسب کرده‌ است. رسیدگی به والیبال در این کشور بیشتر از همه است و بیشترین امکانات را در اختیارشان می‌گذارند. تیم ایران نیز اینجا از همه امکاناتی که برزیلی‌ها استفاده می‌کردند، بهره برد. همینجا از برزیلی‌ها تشکر می‌کنم.

 



انتهای پیام/

آگهی
ورزش

رزنده: امیدوارم والیبال ایران به المپیک پاریس صعود کند

سرمربی تیم ملی والیبال برزیل ابراز امیدواری کرد تیم کشورمان در راهیابی به المپیک ۲۰۲۴ پاریس موفق باشد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، ملی‌پوشان والیبال ایران که اردوی چند روزه خود را پیش از آغاز لیگ ملت‌ها در کمپ فدراسیون والیبال برزیل آغاز کرده‌اند، در اولین دیدار تدارکاتی خود در پنج ست به مصاف برزیل رفتند. تیم ملی والیبال ایران در ست نخست این دیدار به پیروزی رسید، اما نتیجه چهار ست بعدی را به حریف واگذار کرد.

برناردو رزنده سرمربی تیم والیبال برزیل درباره این دیدار دوستانه، گفت: بازی اول خیلی خوب بود. بازی دوستانه‌‌ای که تمرین خوبی برای هر دو‌ تیم به حساب می‌آمد.

وی تصریح کرد: اولین مسابقه ایران و برزیل در این فصل بود و تیم ایران بازی را عالی آغاز کرد. ایران بازی را بسیار با نظم و انسجام شروع کرد. در جریان بازی از بازیکنان مختلفی استفاده کردیم. این مسابقه اولین دیدار از سه بازی دوستانه بود و هنوز دو مسابقه دیگر در پیش داریم. امیدوارم تیم ملی والیبال ایران بتواند در طول مسابقات بجنگد و به المپیک پاریس ‌صعود کند.

دومین بازی دوستانه تیم‌های ملی والیبال ایران و برزیل ساعت 17 امروز (پنج‌شنبه 27 اردیبهشت) به وقت ریودوژانیرو برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

آگهی
ورزش

ناظم‌الشریعه:جام ملت‌ها ۴ ساله شود، فوتسال آسیا تعطیل می‌شود

سرمربی پیشین تیم ملی فوتسال کشورمان، تغییر بازه زمانی میان ادوار جام ملت‌های آسیا را اتفاقی به منزله تعطیلی فوتسال قاره کهن توصیف کرد.

سیدمحمد ناظم‌الشریعه در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره جام ملت‌های فوتسال آسیا 2024 اظهار داشت: کشورهای آسیایی با هزینه‌هایی که برای بهبود فوتسال خود کرده‌اند، باعث پیشرفت فوتسال آسیا شده‌اند. کشورها برای قهرمانی در جام ملت‌های فوتبال آسیا باید خیلی هزینه کنند، اما هزینه کردن در فوتسال برای رسیدن به این جایگاه خیلی به‌صرفه‌تر است. البته ایران همیشه به‌خاطر نیرو و استعدادی که دارد، کمترین هزینه را می‌کند.

ارزش کار تیم ملی ایران را پایین نمی‌آورم، اما جام ملت‌ها سطح بالایی نداشت
وی در مورد سطح هفدهمین دوره جام ملت‌های آسیا بیان کرد: ارزش کار تیم ملی ایران را پایین نمی‌آورم، اما سطح جام ملت‌ها خیلی بالا نبوده است. مجید مرتضایی کار بزرگی با افغانستان کرد و قبل از بازی‌ها گفته بودم که این تیم شگفتی‌ساز خواهد شد. تایلندی‌ها چهار پاس به هم می‌دادند و در پاس پنجم می‌ماندند! ژاپن بازیکن برزیلی خود را به همراه نداشت، اما از همان ابتدا متزلزل بود و در همان دور گروهی حذف شد.

جام جهانی سطح جام ملت‌های آسیا را تعیین می‌کند
سرمربی پیشین تیم ملی فوتسال ایران درباره شرایط این تیم در جام جهانی 2024 ازبکستان عنوان کرد: فوتسال در چند سال گذشته برای کشورمان آبروداری کرده و این دوره از جام جهانی فرصت خوبی است که ایران خودش را نشان بدهد. سطح این دوره جام ملت‌های آسیا با نتایج تیم‌های آسیایی در جام جهانی 2024 مشخص می‌شود. هر پنج نماینده آسیا در دوره قبلی جام جهانی به مرحله حذفی صعود کردند و از اینجا می‌توان متوجه شد سطح رقابت‌ها بالا بوده است.

وقتی پیروز می‌شدیم، می‌گفتیم تیم ملی پیر است یا خوب بازی نمی‌کند
ناظم‌الشریعه در مورد انتقاداتی که کارشناسان نسبت به بازی‌های تیم ملی ایران در جام ملت‌ها وارد کردند، به تسنیم گفت: این موضوع به مربی بستگی دارد. مربی دوست دارد تیمش با این شرایط قهرمان شود و باید به تفکرات او احترام بگذاریم. در زمان ما هر کسی هر چیزی می‌گفت! وقتی پیروز می‌شدیم، می‌گفتند تیم ملی پیر است یا خوب بازی نمی‌کند! من تلاش کردم در سال‌های اخیر از تیم ملی انتقاد نکنم. باید به مربی تیم ملی کمک کنیم و پشت او بایستیم.

ناظم‌الشریعه:جام ملت‌ها ۴ ساله شود، فوتسال آسیا تعطیل می‌شود

کویت مرا کنار نگذاشت که از حذف این تیم ناراحت باشم
وی که تا قبل از جام ملت‌های آسیا هدایت تیم ملی کویت را بر عهده داشت و در آستانه این رقابت‌ها از جمع کویتی‌ها جدا شد، در پاسخ به این پرسش که آیا از حذف زودهنگام کویت از جام ملت‌های آسیا خوشحال است یا خیر، خاطرنشان کرد: دوستان من در کویت بودند و از حذف زودهنگام این تیم خوشحال نشدم. آنها مرا کنار نگذاشتند که ناراحت باشم. سال خوبی در کویت داشتیم و فرصت بسیار خوبی برای صعود کویت به جام جهانی مهیا شده بود.

شاید شانس صعود کویت به جام جهانی به این راحتی فراهم نشود
رمربی پیشین تیم ملی فوتسال کویت درباره فرصتی که این تیم برای راه‌یابی به جام جهانی پیش رو داشت، تصریح کرد: یک سال در کویت زحمت کشیدیم و قرارمان این بود که به جام جهانی 2028 صعود کنیم. این تیم با نتیجه 3 بر یک از افغانستان پیش افتاده بود که با پیروزی در این مسابقه صعود می‌کرد، اما این دیدار 3-3 مساوی شد. شاید فرصت صعود به جام جهانی به این راحتی پیش نیاید.

از لیبی پیشنهاد داشتم
ناظم‌الشریعه در پاسخ به این سؤال که آیا قرار است به‌زودی هدایت تیمی را بر عهده بگیرد یا خیر، اظهار داشت: امسال ریکاوری و استراحت می‌کنم. پیشنهادهایی جدی دریافت کردم که یکی از آنها متعلق به لیبی بود؛ تیمی که به جام جهانی صعود کرده است. الان باید ریکاوری و مطالعه کنم و نیاز به استراحت دارم.

جام ملت‌ها 4 سال یک بار شود، فوتسال آسیا تعطیل می‌شود
وی در مورد زمزمه‌های برگزاری مسابقات جام ملت‌های آسیا با فاصله چهار ساله به‌جای دو سال تصریح کرد: خدا نکند که این اتفاق بیفتد. اگر جام ملت‌ها هر چهار سال یک بار برگزار شود، فوتسال آسیا تعطیل می‌شود و ایران بیشتر از همه کشورها ضربه می‌خورد. الان جام باشگاه‌های آسیا هم برگزار نمی‌شود و باشگاه‌ها بی‌انگیزه شده‌اند. بازیکنان تیم ملی و فدراسیون فوتبال الان برای قهرمانی آسیا انگیزه دارند و اگر به جام ملت‌ها نروند، دیگر برای فوتسال هزینه نمی‌کنند.

انتهای پیام/

آگهی
شهرستان ها

«علی شیرین زاد» منتخب مردم کرج در مجلس شد

کرج- بر اساس آخرین اخبار تا این لحظه «علی شیرین زاد» با کسب ۴۸ هزار و ۸۸۰ رأی منتخب مردم کرج در مجلس شد.

به گزارش خبرنگار مهر، مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه کرج، فردیس و اشتهارد با رقابت علی شیرین زاد و مصطفی سعیدی سیرایی برگزار شد.

بر اساس آخرین آمار از شمارش آرا تا این لحظه «علی شیرین زاد» با کسب ۴۸ هزار و ۸۸۰ رأی به عنوان منتخب مردم این حوزه انتخابیه در مجلس انتخاب شد و مصطفی سعیدی سیرایی نیز ۴۶ هزار و ۴۰۰ رأی کسب کرد.

شایان ذکر است آرا هنوز توسط هیأت نظارت بر انتخابات و وزارت کشور تأیید نشده است.

آگهی
ورزش

ساکت الهامی: ارونوف به داد پرسپولیس رسید

ساکت الهامی ابراز امیدواری کرد که در بازی‌های بعدی حمایت هواداران نساجی را جبران کند.

به گزارش “ورزش سه”، ساکت الهامی، سرمربی نساجی، بعد از شکست تیمش برابر پرسپولیس گفت: قبل از هرچیز از عذرخواهی می‌کنم از هواداران و تشکر می‌کنم ازشان که از چهار ساعت قبل از بازی استادیوم را پر کرده بودند و شرمنده‌شان شدم. معذرت‌خواهی می‌کنم بابت اینکه نتوانستیم نتیجه دلخواه‌شان را به دست آوریم. پرسپولیس قطعا بازی را از ما بهتر شروع کرد و بهتر از ما بود مخصوصا در نیمه اول که کاملا بازی را در اختیار داشت‌. در نیمه دوم با تعویض‌هایی که کردیم بازی را خوب شروع کردیم و اخراج سروش هم به ما کمک کرد و بازی کاملا در اختیار ما بود. گل مساوی را زدیم ولی زمانی که برتر بودیم کیفیت بازیکنی که باید به داد پرسپولیس می‌رسید، رسید‌ و من فکر می‌کنم ارونوف واقعا یک بازیکن باکیفیت است که فوتبالش بالاتر از سطح ایران است‌ و توانست به مدد پرسپولیس بیاید. فکر می‌کنم نیمه اول متعلق به پرسپولیس و نیمه دوم متعلق به ما بود ولی کیفیت فوتبال همیشه چیزی نیست که می‌خواهیم.

الهامی درباره اعتراض به داوری گفت: درباره داوری الان نمی‌شود حرفی زد چون اگر حرفی بزنم شرایط به‌ گونه‌ای می‌شود که بحث محرومیت را به همراه دارد. موعود از داوران خیلی خوب کشور ماست و ایرادی نبود. خسته نباشید می‌گویم به گروه داوری و از هیجان بازی بود که ما از آن عصبی شده بودیم. بازی خوبی بود و متاسفانه چیزی عاید ما نشد و تمام امتیازات را پرسپولیس برداشت.

ویدئو: 332059

او درباره حمایت هواداران از او گفت: این رابطه روطرفه است و همین انگیزه ما را زیاد می‌کند. به آن‌ها قول می‌دهم که هفته بعد جبران مافات می‌کنیم و بتوانیم از شرمندگی این مردم دربیاییم که لیاقت و شایستگی این مردم خیلی بالاتر از اینهاست و اگر الان که صحبت می‌کنیم نمی‌توانیم سرمان را بالا بیاوریم به این دلیل است که واقعا خیلی ناراحتم و بیشتر بخاطر مردم.

او درباره حمایت مسئولان از تیم گفت: مهندس حدادیان سنگ تمام گذاشتند. مهندس بایندریان عزیز به عنوان مدیرعامل مجموعه واقعا سنگ تمام گذاشتند. کسانی که فوتبالی هستند، هوادارن و پیشکسوتانمان کنار ما هستند. من ندیده‌ام که کسی از بیرون مجموعه بخواهد کمکی بکند. بجه‌های هیئت و مدیر کل و تربیت بدنی همه هستند. این تیم بخواهیم یا نخواهیم هوادارمحور است و مال هواداران است. کار کردن در این تیم‌ها شرایط خاص خودش را دارد و ان‌شاءالله شرایط به گونه‌ای باشد که عرضه داشته باشیم و شرمنده هواداران نشویم.

منبع ورزش سه
آگهی
دکمه بازگشت به بالا