ورزش

زیدان گفت رئال‌مادرید به ما نیاز دارد و باید برگردیم

بتونی:

داوید بتونی، دستیار سابق زین الدین زیدان در رئال مادرید، صحبت‌های جالبی را در مورد این مرد فرانسوی مطرح کرد.

به گزارش “ورزش سه”، زین الدین زیدان بین سال های ۲۰۱۶ تا ۲۰۱۸ هدایت رئال مادرید را برعهده داشت و یکی از بهترین دوران تاریخ این باشگاه را رقم زد؛ جایی که او به همراه لوس بلانکوس موفق شد سه بار پیاپی به مقام قهرمانی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا دست پیدا کند و در این تورنمنت جاودانه شود؛ افتخاری که شاید تکرار آن برای هر باشگاه دیگری چیزی شبیه به غیر ممکن باشد.

بعد از جدایی زین الدین زیدان از رئال مادرید خولن لوپتگی و پس از آن سانتیاگو سولاری هدایت این تیم را برعهده گرفتند اما پر افتخار ترین تیم لیگ قهرمانان با این دو مربی نتایج خوبی کسب نکرد؛ موضوعی که باعث شد زین الدین زیدان یک بار دیگر در سال ۲۰۱۹ هدایت لوس بلانکوس را برعهده بگیرد. 

 

 

البته دوره دوم حضور زیدان در رئال مادرید به اندازه دوره اول موفقیت آمیز نبود اما دستیار سابق او می‌گوید که این مرد فرانسوی تنها با هدف کمک به باشگاه به این تیم بازگشت‌. داوید بتونی گفت: “در سال ۲۰۱۹ زیدان به من گفت که باشگاه‌ و بازیکنان به ما نیاز دارند. زیدان تصمیم گرفت دوباره به‌عنوان مربی به رئال مادرید بازگردد با اینکه می‌دانست این چالش چقدر سخت خواهد بود؛ حتی خیلی بیشتر از دوره اول حضورش در این تیم.”

ورزش سه

آگهی
دکمه بازگشت به بالا