ورزش

ستاره سیتی فاش کرد: پپ نگذاشت جشن بگیریم!

جک گریلیش، ستاره منچسترسیتی، فاش کرد که پپ گواردیولا به آنها هشدار داده که برای بازی هفته بعد در لیگ برتر آماده باشند.

به گزارش “ورزش سه”، منچسترسیتی شب گذشته در دیدار سوپرجام فوتبال اروپا به مصاف سویا رفت و موفق شد با برتری برابر این تیم در ضربات پنالتی جام قهرمانی را بالای سر ببرد. 

آنها به عنوان قهرمان لیگ قهرمانان اروپا در این مسابقه حضور داشتند، عنوانی که پس از چندین سال تلاش و سرمایه‌گذاری موفق به فتح آن شدند و اهمیت و ارزش زیادی برای بازیکنان این تیم داشت. 

گریلیش و چند بازیکن دیگر سیتی بلافاصله پس از این قهرمانی راهی ایبیزای اسپانیا شده و جشن مفصل و پر سر و صدایی را به راه انداخته بودند که تا مدت‌ها سوژه رسانه‌ها و کاربران شبکه‌های اجتماعی بود. 

1876711

این ستاره سیتی پس از پایان بازی شب گذشته در گفتگو با TNT Sports و در پاسخ به این سوال که آیا قرار است جشن بزرگ دیگری در راه باشد اظهار داشت:« نه، پپ این کار را ممنوع کرد و اجازه نداد که برای این قهرمانی جشن بگیریم. 

او گفت که همه باید امشب به خانه برویم. غذای خوب و خوشمزه‌ای بخوریم و از شرایط لذت ببریم. ما بازی دیگری در پیش داریم. چند شنبه است؟ سه روز دیگر. باید ریکاوری کنیم و آماده شویم که با قدرت به رقابت‌های لیگ برتر برگردیم.

این قهرمانی برای ما باورنکردنی است. پپ به وضوح گفته بود که چقدر دوست دارد این جام را با سیتی به دست آورد. این باشگاه بسیار موفق است و این جامی است که ما انتظارش را می‌کشیدیم چون قهرمان لیگ قهرمانان شده بودیم.»

منبع ورزش سه
آگهی
دکمه بازگشت به بالا