ورزش

سجادی: حمایت از تیم امید تا المپیک ۲۰۲۴ در دستور کار است/ سرمربیگری برازنده مهدوی‌کیاست

وزیر ورزش و جوانان به مناسبت سه موفقیت پی در پی فوتبالیست‌های جوان کشورمان در مرحله انتخابی قهرمانی زیر ٢٣ سال آسیا، پیامی را صادر کرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، پیام سیدحمید سجادی به مناسبت راهیابی تیم فوتبال زیر ۲۳ سال به جام ملت‌های آسیا به شرح زیر است:

بِسْم الله الرحمن الرحیم
تیم فوتبال زیر ۲۳ سال ایران به امید یک ملت تبدیل شده و آغاز خوبی را برای رؤیای رسیدن به المپیک سپری کرده تا باز هم هیجان فوتبال را با هدف پایان انتظار طولانی در المپیک ٢ ٢٤ پاریس دنبال کنیم.

رقابت‌های تاجیکستان، نمایی از توانمندی فوتبال ایرانی را در ساق‌های جوانان این مرز و بوم به منصه ظهور رساند و جواز حضور در مرحله نهایی رقابت‌های زیر ٢٣ سال آسیا را به دست آورد.

بی شک رویای المپیک برای فوتبال دوستان ایرانی خاطره‌ای دور و دراز است و امیدوارم این تیم بتواند آرزوی علاقه‌مندان را بعد از بیش از چهار دهه که از المپیک ١٩٧٦ مونترال می گذرد، برآورده سازد.

ضمن تبریک این موفقیت به مردم ایران و قدرشناسی از تلاش ملی‌پوشان و افتخارآفرینی مهدی مهدوی‌کیا در کسوتی جدید و برازنده، از برنامه‌ریزی فدراسیون و کادر فنی تشکر می‌کنم.

حمایت از این تیم برای رسیدن به المپیک پاریس، در دستور کار وزارت ورزش و جوانان است و امیدوارم با اقتدار برای رقابت‌های مرحله نهایی آماده شوند تا یک اتفاق تاریخی دیگر در فوتبال ملی، نصیب ملت بزرگ ایران شود.

سید حمید سجادی
وزیر ورزش و جوانان

انتهای پیام/

خبرگزاری تسنیم

آگهی

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا