ورزش

سریک توقف‌ناپذیر: تیم سردار از بردن خسته نمی‌شود

لیگ برتر والیبال زنان؛

سریک در ادامه روند خوب خود یک پیروزی دیگر در لیگ برتر والیبال زنان کسب کرد.

به گزارش”ورزش سه” ، هفته سیزدهم مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر زنان ایران امروز با چهار دیدار در شهرهای تهران (دو سالن)، گنبد و شهرکرد در حال پیگیری است.

در نخستین دیدار این هفته تیم‌های سریک گنبد و ذوب‌آهن اصفهان در سالن المپیک به مصاف هم رفتند و گنبدی‌ها سه بر صفر در خانه حریف را شکست دادند تا همچنان نیم نگاهی به صدر جدول داشته باشند.

شاگردان نیلوفر حجتی در تیم سریک در این دیدار با امتیازات 25 بر 13 ، 25 بر 14 و 25 بر 15 به پیروزی رسیدند و دوازدهمین برد خود در لیگ را به ثبت برسانند تا با 35 امتیاز در جایگاه دوم باقی بمانند.

ذوب‌آهن اصفهان هم که با مربیگری پریسا بحرینی در دور رفت لیگ برتر زنان مغلوب سریک شده بود با حضور فاطمه شعبان خمسه هم نتوانست پیروز این مسابقه باشد و با هشت برد و 25 امتیاز در رده چهارم جدول باقی ماند.

لیلی توکلی و منصوره خزچین نظارت فنی و داوری این مسابقه 79 دقیقه‌ای را برعهده داشتند و فرحناز قویدل به عنوان داور اول و زینب حقی در سمت داور دوم این دیدار را قضاوت کردند. فاطمه عنایت بازیکن تیم ذوب آهن اصفهان تنها کارت زرد این مسابقه را دریافت کرد.

در دومین مسابقه از هفته سیزدهم لیگ برتر زنان، صدیق گفتار وارنا در سالن سیپان میزبان مس رفسنجان بود. دیدار رفت این دو تیم سه بر صفر به نفع مس رفسنجان به پایان رسیده بود و در این مسابقه بار دیگر رفسنجانی‌ها حریف تهرانی خود را شکست دادند.

رفسنجانی‌ها در ست نخست با امتیاز 25 بر 19 به پیروزی رسیدند اما در ست دوم این شاگردان نیلوفر سرمستی‌نیا در تیم صدیق گفتار بودند که با امتیاز 25 بر 19 مس را مغلوب خود کرده و مسابقه را به ست چهارم کشاندند.

شاگردان آسیه پام در مس رفسنجان ست‌های سوم و چهارم را هم با پوئن‌های 25 بر 23 و 25 بر 8 به نفع خود به پایان رساندند تا با نتیجه سه بر یک پیروز میدان باشند.
مس رفسنجان با پنج برد و 15 امتیاز در جایگاه پنجم و صدیق گفتار وارنا با یک برد و سه امتیاز در رتبه هفتم جدول جای گرفتند.

منبع ورزش سه

آگهی
دکمه بازگشت به بالا