ورزش

فان درسار: مدیری نیستم که به درد منچستریونایتد بخورد


دروازه بان بزرگ تاریخ فوتبال هلند در مورد شایعه حضورش به عنوان نایب رئیس باشگاه منچستریونایتد واکنش نشان داد.


به گزارش خبرگزاری فارس، «ادوین فان درسار» در سال های ۲۰۰۵ تا ۲۰۱۱ از دروازه تیم منچستر مراقبت کرد و با آن به افتخارات بیشماری رسید.

این چهره اکنون به عنوان مدیر باشگاه آژاکس آمستردام فعالیت می کند. البته بعد از آنکه عنوان شد اد وودوارد، مرد شماره ۲ منچستری ها در پایان سال از مدیریت شیاطین سرخ کناره گیری خواهد کرد، شایعات زیادی در مورد حضور فان درسار به جای او شنیده شد. مدیر کنونی آژاکس در مصاحبه باESPN در این مورد صحبت کرد.

او گفت: اگر سئوال کنید منچستریونایتد، پاسخ می دهم آدم همیشه دوست دارد و برایش زیباست که چیزهای مثبتی درباره خودش مرتب بخواند. هرکسی در زندگی جاه طلبی هایی دارد. اگر سوال شود آنها با من تماس گرفته اند، در پاسخ می گویم، بله، چند سال قبل تماس گرفتند.

وی در این گپ و گفت عنوان کرد از کاری که اکنون در آژاکس انجام می دهد، راضی و خوشحال است.

مدیر۵۰ ساله اظهار داشت:من آن کاری را که دوست ندارم، را نمی توانم در هر باشگاهی انجام دهم.  از آنچه اکنون در آژاکس انجام می دهم، خرسند و راضی هستم. حدود ۱۰ سال قبل ما این هدف و جاه طلبی را داشتیم خودمان رابه سطح اول اروپا برسانیم و به این هدف هم رسیدیم.با انجام کارهای سخت به چنین جایگاهی رسیدیم بدون آنکه حمایتی بگیریم.

دروازه بان اسبق تیم ملی هلند که در منچستریونایتد ۴ عنوان قهرمانی در لیگ برتر کسب کرد، در این مصاحبه میان کار در آژاکس و منچستریونایتد به خاطر متفاوت بودن ساختارهای دو باشگاه، تفاوت قائل شد.

او عنوان کرد: باید پرسید چه مدل مدیری را منچستریونایتد جست و جو می کند؟ من مدیری نیستم که به درد شان بخورم.

فان درسار افزود:من مدیری مخصوص فوتبال هستم. آژاکس بسیار با ساختار قوی است. در حالیکه شرایط منچستر کاملا متفاوت است و در آنجا آدم مجبور است با مالکین زیادی همکاری کند.

وی تصریح کرد:بحث این است که این شغل به درد من می خورد یا زندگی در نوردیک و آمستردام را برایم کافی است؟ موضوع همین است.

انتهای پیام/



دروازه بان بزرگ تاریخ فوتبال هلند در مورد شایعه حضورش به عنوان نایب رئیس باشگاه منچستریونایتد واکنش نشان داد.

خبرگزاری فارس

آگهی

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا