ورزش

فوری: شکایت بیرانوند از مدیر سابق استقلال

اظهارات حجت کریمی منجر به شکایت علیرضا بیرانوند شده است.

به گزارش “ورزش سه”، یک روز بعد از اظهارات عجیب و غریب حجت کریمی در مورد علیرضا بیرانوند، دروازه‌بان شماره یک پرسپولیس و تیم ملی شکایت قضایی را نسبت به مدیرعامل سابق استقلال انجام داده است.

این شکایت با اتهام توهین در دادگاه فرهنگ و رسانه به ثبت رسیده و علیرضا بیرانوند به دنبال محکومیت مدیرعامل سابق استقلال در پی اظهارات تند او در میان خبرنگاران خواهد بود.

این جنجال با صحبتهای علیرضا بیرانوند آغاز شد که اعلام کرده بود استقلال فصل گذشته علاوه بر دستمزد ریالی حاضر بود که یک زمین و مقداری چیز دیگر علاوه بر قرارداد به او پرداخت کند.

فوری: شکایت بیرانوند از مدیر سابق استقلال

حجت کریمی در مورد بیرانوند گفته بود: حالا آقای بیرانوند، در رابطه با صحبت‌هایی که هست، من میزبان منزلی بودم که آقای بیرانوند هم آنجا تشریف داشتند. به احترام سفره‌ای که آنجا بوده من هیچ چیزی راجع به آقای بیرانوند نخواهم گفت. چون دیدم گفتند ۴۰ میلیارد و سکه و درهم و این‌ها که من تکذیب می‌کنم.

اما بخش جنجالی اظهارات او این قسمت بود: من اگر بخواهم این مطالب را عنوان کنم، خیلی ببخشید ایشان باید چادر سرش کند بیاید بین هواداران! به احترام سفره و حرمت میزبانی نمی‌خواهم حرف بزنم‌.

فصل گذشته و بعد از فسخ یک طرفه قرارداد علیرضا بیرانوند با پرسپولیس، باشگاه استقلال پیشنهاد همکاری را به این بازیکن داد اما در نهایت این بازیکن با امضای قرارداد جدید در تیم پرسپولیس ماند.

منبع ورزش سه
آگهی
دکمه بازگشت به بالا