ورزش

قیچی عباس‌زاده به‌سمت آقای گلی (عکس)

مهاجم قائم‌شهری فولاد به دنبال آغاز یک فصل درخشان در این تیم است.

به گزارش “ورزش سه”، محمد عباس‌زاده پس از سپری کردن سه سال حضور موفق در تراکتور مسیرش از این تیم جدا شد تا با نظر مثبت علیرضا منصوریان راهی فولاد خوزستان شود و به اهواز برود و یکشنبه شب در نخستین جلسه تمرینی پیش فصل این تیم با انگیزه زیادی شرکت کند.

این مهاجم مازندرانی که سه فصل اخیر لیگ برتر ۳۰ گل با پیراهن تراکتور به ثمر رساند و تجربه کار زیر نظر علیرضا منصوریان در این تیم تبریزی را داشت، حالا با نظر این سرمربی به فولاد خوزستان پیوست تا در خط حمله این تیم به میدان برود و مشکل گلزنی قرمزپوشان در فصل گذشته را برطرف کند و بتواند به گلزنی خود را ادامه دهد.

1896249

عباس‌زاده پس از دوران درخشان در نساجی مازندران و تراکتور تبریز و نمایش نسبتا موفق در پرسپولیس، حالا با پیراهن قرمز رنگ یک تیم دیگر سعی دارد تبدیل به یکی از بهترین گلزنان لیگ برتر شود و دوباره در قامت یک مدعی خود را معرفی کند.

این مهاجم باتجربه در نخستین جلسه تمرینی فولاد خوزستان پس از گرم کردن و کار با توپ، در یک صحنه با قیچی برگردان تماشایی، جلب توجه زیادی داشت و همه نگاه‌ها را به سمت خود بُرد تا نشان بدهد هنوز فرم خوب خود و آمادگی بدنی را در تعطیلات حفظ کرده است.

منبع ورزش سه
آگهی
دکمه بازگشت به بالا