ورزش

لهستان ۳-۲ برزیل؛ یک قدم تا هت‌تریک تاریخی

شاگردان گربیچ فاتح ماراتن دراماتیک

لهستان در یک بازی جذاب و تماشایی با نتیجه 3-2 برزیل را شکست داد و راهی فینال قهرمانی جهان شد.

به گزارش “ورزش سه”، لهستان یکی از مقتدرترین تیم‌ها در مرحله گروهی مسابقات والیبال قهرمانی جهان بود. آن‌ها با سه پیروزی پیاپی که یکی از آن‌ها مقابل آمریکا رقم خورد، به عنوان تیم صدرنشین راهی دور حذفی رقابت‌ها شدند.

لهستان، در بازی مرحله یک هشتم نهایی خود به مصاف تونس رفت و همان‌طور که انتظار می‌رفت به راحتی و در سه ست پیاپی حریف را شکست داد و به جمع هشت تیم پایانی رقابت‌ها صعود کرد. شاگردان نیکولا گربیچ، در یک‌چهارم نهایی، مقابل یکی از مدعیان عنوان قهرمانی یعنی آمریکا قرار گرفتند و در یک جدال سخت حریف خود را ٣-٢ شکست داده و راهی نیمه‌نهایی شدند.  

در سمت مقابل برزیل که با اقتدار و سه پیروزی پیاپی در مرحله گروهی راهی دور حذفی رقابت ها شده بود در یک هشتم نهایی به مصاف ایران رفت و مقابل تیم ملی ما کار دشواری نداشت؛ جایی که شاگردان رنان دالزاتو در سه ست پیاپی بر ایران غلبه کرده و به جمع ۸ تیم نهایی مسابقات صعود کردند‌.

برزیل در مرحله یک چهارم نهایی رقابت های والیبال قهرمانی جهان به مصاف برزیل رفت که این برزیل بود که موفق شد با نتیجه٣-١ حریف خود را شکست دهد و راهی نیمه‌نهایی شود.

همین نتایج باعث شد که دو تیم لهستان و برزیل امشب در چارچوب مرحله نیمه‌نهایی رقابت‌های قهرمانی جهان به مصاف یکدیگر بروند. در پایان این بازی جذاب و ماراتن گونه لهستان به پیروزی رسید و راهی فینال قهرمانی جهان شد. لهستان در ست های دوم، سوم و پنجم با نتایج 25-18، 25-20 و 15-12 به پیروزی رسید و برزیل ست های اول و چهارم را 25-23 و 25-21 برنده شد.

از دقایقی دیگر دو تیم اسلوونی و ایتالیا دیگر دیدار مرحله نیمه‌نهایی رقابت‌های والیبال قهرمانی جهان را برگزار خواهند کرد و برنده این بازی حریف لهستان در مسابقه فینال خواهد شد و بازنده آن در رده‌بندی مقابل برزیل قرار می گیرد.

منبع ورزش سه

آگهی
دکمه بازگشت به بالا