ورزش

متوقف کردن حریف ایران با خشونت محض

مدافع تیم ملی آمریکا که در باشگاه لس آنجلس اف سی هم تیمی گرت بیل است، روش های خشونت آمیز را برای متوقف کردن حریف ولزی خود پیشنهاد کرده است.

به گزارش ورزش سه، چندین ساعت تا شروع جام جهانی باقی مانده و در دومین روز این رقابت ها، تیم ملی آمریکا و ولز دیگر رقیبان تیم ملی کشورمان در مقابل یکدیگر قرار خواهند گرفت. 

مدافع وسط تیم ملی آمریکا کلین آکوستا که هم باشگاهی گرت بیل در لس آنجلس اف سی آمریکا است، در مصاحبه با خبرنگاران از خصوصیات گرت بیل صحبت کرده و از روشی خشونت آمیز برای متوقف کردن ستاره ولزی پرده برداشته است.

با وجود قوانین سفت و سخت داوری که در قطر علیه بازیکنان خاطی اتخاذ شده است، کلین آکوستا اعتراف کرده که جهت متوقف کردن گرت بیل می بایست در طول تمام بازی به پای بیل ضربه بزنند تا او مصدوم شود و قادر به ادامه بازی نباشد.

مدافع آمریکایی در این باره گفت : 

” همه می دانند گرت بیل کیست. او بازیکنی فوق العاده منظم است. او مردی است که همه چیز را به دست آورده است. ما می دانیم که نباید به او فضا بدهیم. او بازیکن بسیار خطرناکی است و قلب تپنده تیم ولز خواهد بود.

 ما باید به معنای واقعی کلمه با خشونت با او برخورد کنیم و در هر جای زمین روی او خطا کنیم. در واقع کاری کنیم که بیل ما را احساس کند. اگر گرت را در زمین راحت بگذاریم و فشاری به او وارد نکنیم، قطعا به ما آسیب خواهد زد. ” 

گرت بیل تنها دو هفته پیش در فینال جام MLS، طی دیداری دراماتیک موفق شد در دقیقه 128 گلزنی کند تا با برد در ضربات پنالتی، نقشی موثر در قهرمانی باشگاه لس آنجلس اف سی ایفا کند.

او در 33 سالگی اولین حضورش در جام جهانی را تجربه خواهد کرد و حریفی جدی برای انگلستان، آمریکا و تیم ملی کشورمان خواهد بود.

منبع ورزش سه

آگهی
دکمه بازگشت به بالا