ورزش

محمودی: مدیران بهتری باید برای باشگاه تراکتور انتخاب شوند

پیشکسوت تیم فوتبال تراکتور معتقد است که کسی نمی‌تواند به اندازه زنوزی برای تراکتور هزینه کند.

کاظم محمودی، پیشکسوت تراکتور در گفت‌وگو با ایسنا در خصوص حواشی اخیر تراکتور گفت: به نظر من اعضای تیم باید حواسشان باشد که این گونه “آتو” دست کسانی که می‌خواهند تراکتور موفق نشود ندهند. به هر حال این مسائل در هر تیمی به وجود می‌آید و با گذشت زمان هم حل می‌شود و نباید خیلی به آن دامن زد.

محمودی درباره منفعل بودن زنوزی نسبت به این حواشی گفت: به هر حال مدیریت درست را به نظر من زنوزی انجام داد که دخالت نکرد تا اقتدار سرمربی مقابل دو بازیکن تیم نشان داده شود. هر گونه دخالت و واکنش زنوزی باعث می‌شد که دیگر حرف خطیبی در تیم، به اصطلاح “برو” نداشته باشد و خوب شد که موضعی در این خصوص نگرفت. این را هم بگویم که نتایج اخیر تراکتور بیشتر مربوط به مسائل فنی است تا مدیریتی و خطیبی باید بیشتر در کارش دقت کند. متاسفانه تراکتور ریکاوری خوبی پس از بازگشت از لیگ قهرمانان آسیا نداشت و همین مصدومان زیادی را روی دست سرمربی گذاشت. طبیعی هم است که تراکتور نتواند با تیم نصفه و نیمه در جام حذفی نتیجه بگیرد و این باید درس عبرتی برای تیم در فصل بعد باشد.

وی در خصوص هزینه‌های زیاد و بی‌فایده زنوزی در این ۳ سال گفت: هیچ‌کس حاضر نمی‌شد چنین هزینه‌ای برای تراکتور انجام دهد. زنوزی زحمات زیادی برای تیم کشیده و تنها ایراد آن، انتخاب مدیرانی است که خیلی نتوانستند به باشگاه کمک کنند و متاسفانه هم اکثرا قوتبالی نبودند. زنوزی به عنوان مالک خیلی نمی‌تواند در مسائل جزیی مانند مباحث حقوقی یا تیم دخالت کند و این وظیفه مدیریت است که به این مسائل رسیدگی کند. اگر زنوزی مدیران بهتری را در مسند کار می‌گذاشت، مشکلات مالی بعد از خروج بازیکنان خارجی پیش نمی‌آمد و حواشی اخیر تیم نیز خیلی زود رفع می‌شد و لازم نبود که زنوزی در کارهای جزیی دخالت کند.

این پیشکسوت تراکتور درباره موفق نبودن مالکیت زنوزی و انتقال باشگاه به مالکی دیگر گفت: تراکتور بخشی از فعالیت‌های اقتصادی تراکتور است و او کارهای کلان اقتصادی دیگر هم انجام می‌دهد. من نمی‌توانم نظر قطعی در این خصوص بدهم اما فکر نمی‌کنم شخص دیگری بتواند این قدر برای تراکتور هزینه کند و برای موفقیت تیم پول خرج کند. کسب یک جام در ۳ فصل اخیر خیلی هم بد نیست و اگر مدیران مناسبی برای تراکتور انتخاب شوند، این تیم در آینده به موفقیت‌های بیشتری می‌رسد. اکنون ماشین‌سازی منتقل شده و ببینید مالک جدید تا چه حد برای باشگاه هزینه می‌کند؛ آن وقت می‌توانید آن را با هزینه‌هایی که زنوزی در این سال‌ها برای تراکتور کرده مقایسه کنید. 

انتهای میام

خبرگزاری ایسنا

آگهی

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا