ورزش

مخالفت رئیس فدراسیون با حضور نماینده ایران در انتخابات جهانی 

رئیس فدراسیون دوچرخه سواری در خصوص حضور نماینده ایران در انتخابات فدراسیون جهانی گفت: سلگی نماینده ایران در انتخابات جهانی نخواهد بود. 

به گزارش خبرنگار مهر، یک سال قبل فدراسیون وقت دوچرخه سواری نماینده ای را از ایران برای رای گیری کنفدراسیون آسیا به منظور انتخاب و شرکت نفرات این قاره به منظور حضور در انتحابات هیات رئیسه اتحادیه جهانی معرفی کرد.

در این رای گیری سه آسیایی از جمله محسن سلگی دبیر وقت فدراسیون و مدیر اسبق تیم های ملی و نماینده دوچرخه سواری سیزم در ایران برای شرکت در انتخابات جهانی انتخاب شد و قرار است این انتخابات مهرماه در حاشیه مسابقات جهانی در بلژیک برگزار شود.

به نظر می آید با روی کار آمدن مجموعه جدید در این فدراسیون اعزام نماینده ایران در این انتخابات در هاله ابهام قرار دارد.

محمود رشیدی رییس فدراسیون دوچرخه سواری در واکنش به این پرسش که آیا نماینده ایران راهی این انتخابات می شود یا خیر به صراحت گفت: نخیر ایشان نمی روند. ایشان به ما نامه زده اند و درخواست بلیط و ویزا کرده اند که من باید اینها را انجام دهم اما معتقدم باید فردی برود که با ما هماهنگ باشد و امین ما باشد. ایشان امین من نیستند !

وی افزود: نماینده اعزامی فدراسیون باید حافظ منافع ملی فدراسیون باشد اما به نظر می آید این طور نیست. من به همین قدرت می گویم نه. ما باید منافع دوچرخه سواری را در نظر بگیریم و معتقدم در این خصوص حضور ایشان در راستای منافع فدراسیدن نیست.

رئیس فدراسیون در پاسخ به این سوال که آیا نامه سلگی پاسخ داده شده یا خیر هم گفت: مراحل اداری نامه طی نشده است اما به او اطلاع داده‌ام که پاسخم در مقابل اعزام او منفی است.

خبرگزاری مهر

آگهی

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا