ورزش

مورایس: شخصیت داشتیم و پیروز شدیم

بعد از 10 نفره شدند متحد ماندیم:

سرمربی سپاهان پس از پیروزی مقابل گل‌گهر از عملکرد تیمش ابراز رضایت کرد.

به گزارش “ورزش سه”، مورایس سرمربی تیم فوتبال سپاهان پس از کسب پیروزی مقابل گل‌گهر سیرجان در هفته بیست و یکم در کنفرانس مطبوعاتی شرکت کرد و نسبت به شرایط مسابقه به گفت‌وگو پرداخت.

مورایس صحبت‌های خود را با تمجید از بازیکنان سپاهان آغاز کرد و گفت: به بازیکنانم به‌خاطر تلاشی که انجام دادند تبریک می‌گویم، بازی ساده‌ای نبود ولی لیاقت برد را داشتیم، حضور هواداران و انرژی که به ما دادند را حس کردیم و در این مسابقه تاثیرگذار بود و از این لحظه استفاده می‌کنم و نوروز را به شما تبریک می‌گویم و امیدوارم سال خوبی داشته باشید.

مورایس در واکنش به سوال خبرنگار مبنی بر اخراجی‌های پرتعداد سپاهان و نگرانی‌هایی که برای هواداران ایجاد می‌شود در ابتدا واکنش جالبی نشان داد و از خبرنگاران سوال پرسید که آیا پیش از این مسابقه بازی بوده که ما اخراجی داده باشیم و پیروز از میدان خارج شده باشیم؟ و برای لحظاتی بازی‌هایی که سپاهان در آن ده نفره شده است را خبرنگاران حاضر در میکسدزون به تجزیه و تحلیل پرداخت.

او در ادامه نسبت سوالی که مطرح شد و شرایط سپاهان پس از اخراج گفت: تلاش بازیکنانمان بود که با یک بازیکن کمتر توانستیم فضاها را کنترل کنیم، وقتی ده نفره می‌شویم کار برای دفاع کردن دشوار می‌شود و در آن شرایط بستگی به تیم حریف و نتیجه مسابقه قبل از اخراج دارد که شرایط مسابقه چگونه پیش برود، ولی برای ما جذاب بود که بعد از اخراج توانستیم بازی را مدیریت کنیم و نتیجه را کسب کنیم، بازیکنانمان شخصیت نشان دادند و توانستند بعد از اخراج بازی را کنترل کنند و متحد با هم نتیجه را حفظ کنند.

مورایس در انتهای صحبت‌های خود و بهترین اتفاقی که برای او در سال 1402 افتاده است با لبخند پاسخ داد که جواب خاصی ندارد اما روزی صلح و دوستی را برای همه آرزومند است.

منبع ورزش سه
آگهی
دکمه بازگشت به بالا