ورزش

نیمیر: من ستاره این دیدار نبودم!

کاپیتان تیم ملی والیبال هلند با بیان این‌که والیبال ایران کیفیت بالایی دارد، گفت: در دیدار مقابل این تیم مزد زحمات خود را گرفتیم و به پیروزی رسیدیم.

به گزارش “ورزش سه”، بدون شک نیمیر عبدالعزیز یکی از بهترین بازیکنان رقابت‌های والیبال قهرمانی جهان تا به اینجا بوده است. فوق ستاره والیبال هلند امشب و در جدال با ایران نیز شگفت انگیز ظاهر شد و با کسب 32 امتیاز نقش اصلی را در پیروزی تیمش و البته صدرنشینی هلندی ها در گروه ایفا کرد.

نیمیر عبدالعزیز پس از پیروزی این تیم مقابل ایران گفت: این دیدار برای هلند بسیار عالی بود. فکر می‌کنم یک مبارزه بسیار عالی را شاهد بودیم. هر دو تیم به خوبی مبارزه کردند و یک بازی زیبا را شاهد بودیم.

تنها من ستاره این دیدار نبودم چرا که همه اعضای تیم تلاش خود را کردند تا پیروز این مسابقه باشیم. اما در مورد بازی بعدی هم بایستی بگویم که همین حالا می شنوم که ممکن است با کدام تیم ها در دور بعدی رو به رو شویم. حالا می خواهیم کمی استراحت کنیم و بعد به حریف بعدی فکر کرده و برای آن دیدار آماده شویم.

کاپیتان تیم ملی هلند در خصوص ست چهارم بیان کرد: به تلاش خود ادامه دادیم. با این که در امتیازات عقب بودیم به تلاش و جنگیدن خود ادامه دادیم و این کاری بود که بایستی انجام می‌شد. در نهایت نیز مزد زحمت خود را گرفتیم و پیروز شدیم. ایران نیز در این دیدار خوب کار کرد و همانطور که دیروز گفتم تیم ملی والیبال ایران کیفیت بالایی دارد. از این بابت مطمئن هستم که در ادامه مسابقات عملکرد خوبی از خود به نمایش خواهند گذاشت.

منبع ورزش سه

آگهی
دکمه بازگشت به بالا