ورزش

واکنش حسین بادامکی به درگیری نیکبخت واحدی با عکاس مشهدی: فکر کردم شوخی می کنند!


بازیکن سابق پرسپولیس در واکنش به درگیری جنجالی علیرضا نیکبخت واحدی با عکاس مشهدی گفت: دقایق ابتدای این درگیری فکر می کردم که شوخی می کنند.

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، علیرضا نیکبخت واحدی، بازیکن پرحاشیه سال‌های دور فوتبال ایران که چند ماهی‌ است در قامت مربی در لیگ دسته ۳ به فوتبال برگشته در این لیگ هم جنجال‌ساز شد و یک عکاس را در ورزشگاه ثامن‌الائمه مشهد با مشت زد.

ماجرای درگیری جنجالی در لیگ دسته سه چه بود؟

ماجرای این درگیری و مشت های بی رحمانه نیکبخت به صورت عکاس مشهدی به روز گذشته بر می گردد که تیم فوتبال شادکام که علیرضا نیکبخت‌ واحدی را به عنوان سرمربی بالای سر خود می‌بیند، در حالی که با گل دقایق ابتدایی از حریف همشهری‌اش پیش بود، با تساوی زمین بازی را ترک کرد و همین فشار زیادی که به نیکبخت و کادرش وارد شد، باعث تنش‌های زیادی در حاشیه مسابقه و سپس درگیری شد.

توجیه عجیب برای درگیری با عکاس ورزشی!

 

جنجال نیکبخت واحدی صرفا به درگیری ختم نشد. در خاتمه بازی تیم های دسته سومی فوتبال مشهد، هنگامی که محسن بخشنده، عکاس ورزشی و اهل مشهد طبق روال معمول در حال گرفتن عکس از صحنه‌های این درگیری بود، به یکباره علیرضا نیکبخت واحدی، سرمربی تیم شادکام به سمتش حمله‌ور می‌شود و با مشت او را می‌زند! اقدامی عجیب و غیرقابل قبول در مواجهه با خبرنگار و عکاس ورزشی که به وظیفه حرفه ای خودش عمل می کند و لازم است تا مسئولان ورزشی و کمیته انضباطی به آن رسیدگی کنند. هرچند که علیرضا نیکبخت واحدی پس از این درگیری در توجیه حرکت خود در قبال عکاس، مدعی شده عکاس‌ها نباید وقتی بازیکنم را تنبیه می‌کنم از من عکس بگیرند!

خانه مطبوعات خراسان رضوی: از مدیران دستگاه قضا و ورزش می‌خواهیم قاطعانه جلوی این افراد را بگیرند

 

 

پس از درگیری جنجالی در بازی دیروز تیم های لیگ دسته سه مشهد، خانه مطبوعات خراسان رضوی در بیانیه ای حرکت ناشایست یک مربی دست چندم که مصداق اهانت و ضرب و شتم است را قویا محکوم کرد.

در این بیانیه آمده است: خبرنگار قلم دارد، دوربین دارد، منطق دارد. اسلحه اش کلمه و تصویر است. اهل صلاح و اصلاح است، اما دریغا که در روزگاری و در برابر کسانی باید بایستد که منطق شأن، در دست شأن گره می‌خورد و مشت می‌کوبند به این و ان. غره به زوری هستند که در بازو می‌پندارند. غافل از این که زبان زور گو و دست مشت انداز را هم قانون مهار می‌کند و هم افکار عمومی آن را در هم می‌شکنند. هتک حرمت خبرنگار و عکاس خبری، توهین به افکار عمومی است؛ اهانتی که پاسخی در خور می‌طلبد.

در ادامه این بیانیه آمده است: خانه مطبوعات و رسانه‌های خراسان رضوی، حرکت ناشایست یک مربی دست چندم که مصداق اهانت و ضرب و شتم است را قویاً محکوم می‌کند و از نهادهای مسئول اعم از مدیران محترم دستگاه قضا و ورزش می‌خواهد که قاطعانه جلوی این افراد را بگیرند. قطعاً جامعه رسانه‌ای استان، با رصد اوضاع تصمیم خود را در مواجهه رسانه‌ای با این بی ادبی‌ها خواهد گرفت.

حسین بادامکی: فکر کردم شوخی می کنند!

 

اتفاق تلخ و جنجالی دیروز در حالی اتفاق افتاد که حسین بادامکی، هم‌بازی سابق نیکبخت در تیم ملی و پرسپولیس از جایگاه ویژه نظاره‌گر این مسابقه بود. سراغ این بازیکن رفتیم تا روایت دقیقی از ماجرا داشته باشیم.

بازیکن سابق پرسپولیس در گفت و گو با خبرنگار فارس در مشهد اظهار کرد: لحظات اول این درگیری فکر می کردم که علیرضا با عکاس ورزشی شوخی می کنند. چون اهالی ورزش، محسن بخشنده، عکاس وزرشی را می شناسند و هر دو نفر با همدیگر دوست هستند. حتی هنوز هم فکر می کنم علیرضا نیکبخت واحدی با عکاس شوخی کرده است.

از این درگیری تعجب کردم

حسین بادامکی افزود: فکر می کنم این درگیری به خاطر عصبانیت لحظه ای و ناشی از فشار و استرس بازی بوده و هیچ علت دیگری نداشته است. من البته بعد از بازی با آقای نیکبخت صحبت نکردم و از ورزشگاه خارج شدم. نتوانستم با مربی تیم شادکام صحبت کنم تا ببینم ماجرا چه بوده و او چرا عصبانی شده است. خداد عزیزی هم تا قبل از لحظه درگیری در ورزشگاه بود و لحظاتی قبل آن از وزرشگاه خارج شده بود. من هم مثل بقیه افرادی که اطرافم نشسته بودند از این درگیری تعجب کردیم.

فشار و استرس بازی باعث چنین اتفاقی شد

بازیکن سابق پرسپولیس ادامه داد: من  به چندنفر از اطرافیانم گفتم که علیرضا نیکبخت با آقای بخشنده شوخی می کند و وقتی دیدم این ماجرا ادامه دارد، متوجه جدی بودن آن شدم. من در جزئیات درگیری نیستم و نمی دانم علت چه بوده اما می دانم هنگام بازی، استرس و فشار زیادی روی سرمربی است. محسن بخشنده را اهالی ورزش هم می شناسند و با توجه به شناختم از آقای نیکبخت، فکر می کنم این اتفاق به خاطر فشار لحظه ای بوده و دلیل دیگری نداشته است.

پایان پیام/


آگهی
دکمه بازگشت به بالا