ورزش

واکنش ناگلزمان به گل به خودی توماس مولر

یولیان ناگلزمان، سرمربی بایرن مونیخ، به گل به خودی توماس مولر واکنش نشان داد.

به گزارش “ورزش سه”، بایرن مونیخ که بسیاری معتقد هستند این فصل نیز جام قهرمانی بوندسلیگا را بالای سر خواهد برد امروز میزبان بایرلورکوزن بود و در دیداری که نتوانست عملکرد خیلی خوبی از خود ارائه دهد، نهایتاً در خانه با نتیجه تساوی ۱-۱ متوقف شد تا یک بار دیگر این فرصت در اختیار دورتموند قرار بگیرد که فاصله را در صدر جدول کاهش دهد.

 

 

یولیان ناگلزمان، سرمربی بایرن مونیخ، در پایان بازی گفت: “نیم ساعت اول خیلی خوب بود. کنترل زیادی بر بازی داشتیم و فرصت زدن گل دوم را هم از دست دادیم. می توانستیم گل تساوی را دریافت نکنیم. بین توماس و اسون ارتباط وجود داشت اما احتمالاً صدا کم بوده است. ما خوش شانس بودیم که گل دوم را هم دریافت نکردیم.

در نیمه دوم لورکوزن دفاع عمیقی انجام داد. آنها سه موقعیت خوب روی ضد حمله داشتند. فکر می‌کنم که در نهایت کسب یک امتیاز برای هر دو تیم عادلانه بود هر چند که هر دو می خواستند به پیروزی برسند.”

گل به خودی توماس مولر: “فکر نمی کنم توماس خیلی ناراحت باشد. مایه تاسف بود، این اتفاق برای بهترین‌ها می افتد. البته ناراحتی مولر خیلی طول نخواهد کشید.”

 

 

ناهماهنگی اوپامکانو: “من با او صحبت خواهم کرد و راه حل ها را به او نشان خواهم داد. اوپا می داند که مجبور نیست به اولرایش پاس به عقب بدهد. شما باید ساده بازی کنید‌.”

ورزش سه

آگهی
دکمه بازگشت به بالا