ورزش

کاردستی کودکان ژاپنی روی پیراهن جام جهانی! (عکس)

فدراسیون فوتبال ژاپن از پیراهن تیم ملی این کشور برای جام جهانی 2022 قطر رونمایی کرد.

به گزارش “ورزش سه”، در حالی که کمتر از سه ماه تا آغاز جام جهانی فوتبال باقی مانده، پس از تیم ملی آلمان، تیم ژاپن نیز از پیراهنهای خود برای حضور در جام جهانی 2022 قطر رونمایی کرد.

پیراهن اول ژاپن طبق معمول آبی رنگ است و برای پیراهن دوم از رنگ سفید استفاده شده است. در خروجی فدراسیون فوتبال این کشور آمده: «طرح پیراهن بر اساس شکل “اوریگامی” خواهد بود.» اوریگامی نام کاردستی کودکان ژاپنی است که از گذشته تاکنون در این کشور رواج داشته و حالا به عنوان یک اثر فرهنگی روی پیراهن تیم ژاپن قرار خواهد گرفت.

پشت پیراهن پرچم تیم ملی ژاپن قرار گرفته که در توضیح آن آمده: «برای این است که نشان بدهیم مردم ژاپن تا همیشه پشت شما خواهند بود.» همچنین در قسمت داخل پیراهن رنگ قرمز جای دارد که فدراسیون فوتبال ژاپن به این شکل آن را توضیح می‌دهد: «این مشابه طراحی پیراهن جام ملتهای 2011 قطر است که با قهرمانی ما همراه بود و حالا برای تکرار موفقیت در قطر، از چنین طرحی استفاده شده است.»

در پیراهن دوم از رنگ سفید استفاده شده و در قسمت یقه رنگ قرمز و مشکی نیز وجود دارد. همچین طرح اوریگامی لباس اول روی این کیت هم وجود خواهد داشت.

پیراهن دروازه‌بانی سبز رنگ خواهد بود و هواداران تیم ملی ژاپن امکان خرید هر سه کیت را از فروشگاه رسمی آدیداس خواهند داشت.

منبع ورزش سه

آگهی
دکمه بازگشت به بالا