ورزش

کروس: خوش به حال تیمی که کلوپ به آن می‌رود

تونی کروس معتقد است تیمی که یورگن کلوپ به آن خواهد رفت خوشبخت خواهد شد.

به گزارش “ورزش سه”، تونی کروس، ستاره آلمانی رئال، در پادکست برادرش به نام “Einfach mal Luppen”، درباره جدایی یورگن کلوپ از لیورپول در پایان فصل صحبت کرد و  به تمجید از هموطن خود پرداخت.

کروس در این پادکست گفت، پیشاپیش به هر تیمی که بتواند او را پس از جدایی از آنفیلد جذب کند تبریک می گوید: «به هرکسی که اکنون قادر به جذب کلوپ است تبریک می گویم.»

1985204

کروس گفت: «کسی این احساس را نداشت که کلوپ اکنون خسته به نظر می رسد. بسیاری از مردم سال گذشته زمانی که دوران سختی را پشت سر می‌گذاشت، انتظار داشتند که او در آن زمان برود. اما او یک حرکت استادانه انجام داد و گفت، دوباره درستش می کنم و بعد متوقف می شوم.»

کروس ادامه داد: «چه می‌توانیم در مورد کلوپ بگوییم؟ اگرچه او سال‌ها در خارج از کشور کار می‌کند، اما نظرسنجی‌ها نشان می‌دهد که او تا حد زیادی محبوب‌ترین مربی در آلمان است و من فکر می کنم همین را می توان اکنون در انگلیس گفت. این به معنای چیزی خاص است. برای همه هواداران لیورپول و هواداران فوتبال، یورگن کلوپ مترادف با وفاداری خاصی است.به معنای فداکاری، عشق به باشگاه و موفقیت. اکنون او یک اسطوره در آلمان، یک اسطوره در لیورپول و در انگلیس است.”

کروس در مورد آینده کلوپ و گزینه مربیگری او در تیم ملی آلمان، گفت: «او شایسته این است که به تنهایی این تصمیم را بگیرد، او مرد بسیار باهوشی است که لحظه های درست را تشخیص می دهد. اگر معتقد است که اکنون زمان آن است. به عنوان طرفداران فوتبال آلمان، ما فقط می توانیم امیدوار باشیم که در مقطعی بتوانیم او را متقاعد کنیم که نقشی در تیمملی آلمان بازی کند. این همان چیزی است که سال های بسیاری منتظر آن بوده‌ایم.»

منبع ورزش سه
آگهی
دکمه بازگشت به بالا