ورزش

کلوپ: هر هفته می‌خواهند ما امتیاز از دست دهیم

یورگن کلوپ در نشست خبری پیش از بازی مقابل برنتفورد، درباره وضعیت محمد صلاح، ترنت الکساندر آرنولد و تیاگو آلکانتارا و شرایط لیورپول در کورس قهرمانی صحبت کرد.

به گزارش “ورزش سه”، لیورپول در هفته بیست و پنجم لیگ برتر انگلیس روز شنبه از ساعت ۱۶:۰۰ مهمان برنتفورد است. قرمزها در صدر جدول لیگ با یک بازی بیشتر نسبت به منچستر سیتی ۵۲ امتیازی، ۵۴ امتیاز دارند و باید امیدوار باشند که شاگردان پپ گواردیولا هم مقابل چلسی متوقف شوند.

یورگن کلوپ دقایقی پیش در نشست خبری پیش از دیدار با برنتفورد شرکت کرد و پاسخ‌گوی سوالات خبرنگاران در مورد شرایط این روزهای تیمش بود.

مربی‌گری اسون گوران در تیم اسطوره‌ها؟
عالی است. من همیشه معتقد بودم که او می‌تواند در این تیم حضور داشته باشد. وقتی یک اسطوره را می‌بینم که مربی تیم اسطوره‌هاست بسیار خوشحال می‌شوم.

مصدومیت صلاح؟
صلاح به تمرینات کامل بازگشته است. او آرام آرام وارد ترکیب تیم می‌شود. او کاملا سرحال است و مطمئنم با بازگشت به تیم، وضعیت ما بهتر خواهد شد.

1991551

مصدومیت تیاگو و آرنولد؟
متاسفم که هواداران این خبر را می‌شنوند اما برای چند بازی آینده هیچکدام را در دسترس نداریم. نمی‌دانم دقیقاً چه زمانی آماده خواهند شد اما فعلا باید بازی‌ها را بدون آنها ادامه دهیم.

بازی برابر برنتفورد؟
واضح است که آنها تیم خطرناکی هستند. با اضافه شدن ایوان تونی آنها چندین برابر خطرناک‌تر شده‌اند. آنها از عقب به خوبی سازمان‌دهی شده‌اند و در ضربات ایستگاهی خیلی خطرناک هستند. چگونه می‌توان ۹۰ دقیقه به آنها ضربه ایستگاهی نداد؟ دارم به این موضوع فکر می‌کنم و راستش را بخواهید راهی پیدا نکرده‌ام. باید بازی را در دست بگیریم و به آنها اجازه ندهیم صاحب توپ شوند.

لیورپول در کورس قهرمانی و مقایسه با وضعیت فصل قبل؟
شگفت‌انگیز است که این بازیکنان چگونه شرایط را پس از اتفاقات فصل گذشته تغییر دادند. در این فصل هر هفته همه فکر می‌کنند ما در بازی آینده امتیاز از دست خواهیم داد اما تاکنون این اتفاق زیاد تکرار نشده است. امیدوارم در بازی شنبه هم امتیاز از دست ندهیم.

منبع ورزش سه
آگهی
دکمه بازگشت به بالا