ورزش

گتوزو: این بازیکن خرید فوق‌العاده‌ای برای میلان می‌شود

جنارو گتوزو لب به تمجید از یونس موسی گشود و هدف میلان در بازار نقل و انتقالات تابستانی را “یک خرید فوق‌العاده” توصیف کرد.

به گزارش “ورزش سه”، گتوزو نیمی از فصل قبل را در اسپانیا گذراند و مربی والنسیا بود و از تابستان تا پایان ژانویه که در این باشگاه بود، در 22 بازی روی نیمکت نشست.

یونس موسی، هافبک والنسیا، در فصلی که گذشت چشمگیر بازی کرد و حالا به نظر می‌رسد آماده است تا قدم بعدی را در حرفه‌اش بردارد و به یک باشگاه بزرگ‌تر ملحق شود.

گتوزو که سابقه مربیگری برای موسی را دارد، در مصاحبه با روزنامه کوریره دلو اسپورت گفت: «او من را یاد فرانک کسیه قدیم می‌اندازد. اول از همه، بچه خوبی است و بعد هم قدرت بدنی عالی‌ای دارد. به نظر من خرید فوق‌العاده‌ای است.»

1893512

گفته می‌شود میلان با والنسیا در حال مذاکره است تا این بازیکن را بخرد. روسونری قصد دارد رقمی حدود 20 میلیون یورو به والنسیا بدهد که این مبلغ بر اساس عملکرد بازیکن و موفقیت تیم بیشتر هم می‌شود. از فولام به عنوان دیگر مشتری این هافبک 20 ساله آمریکایی یاد می‌شود.

موسی فصل قبل 37 بازی برای والنسیا در تورنمنت‌های مختلف انجام داد و در 2358 دقیقه‌ای که داخل زمین بود، دو پاس گل هم ارسال کرد.

منبع ورزش سه
آگهی
دکمه بازگشت به بالا