ورزش

۱۶ رشته ورزشی را مدیریت می کنیم/ به موفقیت تیم فوتبال مس امیدوارم

محمدرضا کافی با مهر مطرح کرد:

مدیرعامل باشگاه مس با بیان اینکه کم کاری ازبازیکنان وکادر فنی ندیده است، گفت: اعضای تیم فوتبال مس نهایت تلاش خود را کردند اما نتیجه مد نظر کسب نشد تا به سال آینده امیدوار باشیم.

محمدرضا کافی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر در مورد عملکرد تیم فوتبال مس کرمان در لیگ دسته اول فوتبال کشور گفت: وقتی باشگاهی با مشکل مواجه است نشانه‌هایش را در رشته‌های مختلف می‌توان دید. به نظر من بازیکنان و کادر فنی تیم فوتبال ما تلاششان را کردند اما تغییراتی که صورت گرفت، مشکلات مالی و بودجه‌ای که وجود داشت و البته عملکرد رقبا باعث شد آن نتیجه مد نظر به دست نیاید.

وی در ادامه با ابراز رضایت از شرایطی که برای تیم فوتبال این باشگاه رقم خورده بود ادامه داد: وظیفه خودم می‌دانم از کادر فنی و بازیکنان تشکر کنم، با وجود مشکلاتی که وجود داشت کوتاهی و کم‌کاری ندیدم و امیدوارم در سال آینده عملکرد بهتری داشته باشیم.

مدیرعامل باشگاه مس در رابطه با قهرمانی تیم هندبال این باشگاه در لیگ برتر گفت: قهرمانی در لیگ فشرده هندبال البته که خوشایند است و من قبل از هر چیزی به مردم خوب کرمان، کارگران شرکت مس که پشتیبان ما هستند و بازیکنان و کادر فنی تبریک می‌گویم.

محمدرضا کافی تاکید کرد: این یک موفقیت جمعی است و با وجود مشکلاتی که در پرداخت‌ها وجود داشت تیم هندبال ما روی قهرمانی تمرکز کرد و دنبال بهانه‌جویی نرفت، از این منظر رفتار حرفه‌ای بازیکنان و کادر را تحسین می‌کنم. به عنوان مدیرعامل تلاش کردم قبل از هر چیزی با کادر فنی ارتباط بگیرم و این اطمینان خاطر را بدهم که کنار آنها هستم. خوشبختانه اعتماد دو سویه‌ای شکل گرفت که در نهایت به قهرمانی انجامید.

او در رابطه با مشکلات تیم‌داری تصریح کرد: هزینه‌های باشگاه‌داری واقعاً سرسام‌آور است. شما ببینید در لیگ برتر تیم‌های بزرگ حتی در مدیریت مالی یک تیم فوتبال درمانده شده‌اند اما اینجا ما باید ۱۶ رشته ورزشی را مدیریت کنیم. البته بسیار خوشحالم که کرمان این همه استعداد در رشته‌های مختلف دارد اما بهرحال بدهی‌های پیشین، برخی شکایات و پیگیری طلبکاران فشار زیادی را به من و همکارانم وارد می‌کند، این موضوع ان‌شاالله با حمایت مدیران ارشد شرکت ملی صنایع مس و البته مدیریت درون باشگاه حل خواهد شد. ما دنبال حذف رشته ورزشی نیستیم، با مدیرکل محترم ورزش و جوانان جلساتی برای ساماندهی رشته‌ها برگزار کردیم که امیدوارم در نهایت خروجی آن به سود ورزش کرمان شود.

در رابطه با میزان بدهی باشگاه مس اظهار داشت:. طلبکارانی وجود دارند که پیگیر مطالبات خود هستند. من مدیر تازه‌کاری نیستم، در چند استان کار کرده‌ام و تجربه‌هایی اینچنینی دارم، با علم به وجود چالش‌های این مأموریت را پذیرفتم. شاید رفتار مصلحت اندیشانه این بود که در تهران می‌ماندم و این مأموریت را نمی‌پذیرفتم؛ اما به‌واسطه رفتار پر از مهر مردم کرمان در ۱۰ سال پیش که اینجا خدمتشان بودم این را یک ادای دین می‌دانم. کار دشوار است؛ اما بالاخره باید ایستاد و به سمت جلو حرکت کرد.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا