ورزش

به خاطر دردی که ما و مردم کشیدیم، به بدترین شکل با آن‌ها برخورد می‌کنیم

به خاطر دردی که ما و مردم کشیدیم، به بدترین شکل با آن‌ها برخورد می‌کنیم


تقوی گفت: به همه کسانی که نیامدند نامه می‌زنیم که مدارک و مستنداتشان را بیاورند و اگر مستندات‌شان محکم نباشد طبق قانون، فدراسیون می‌تواند برخورد کند.

به گزارش ایلنا، میلاد تقوی رئیس فدراسیون والیبال امروز با حضور در یک برنامه تلویزیونی در خصوص مربی خارجی و برنامه تیم ملی برای استخدام مربی جدید و همچنین موضع فدراسیون در قبال بازیکنان انصرافی صحبت‌هایی انجام داد که در ادامه بخشی از آن را می‌خوانید.

پنجم فروردین کارم را شروع کردم. وقتی آمدم قرارداد آقای پائز عقد شده بود و برنامه‌هایش هم در مورد اردوها تنظیم شده بود. وقتی آمدم صحبت‌هایی در مورد دستیارها با او داشتم. اصل آوردن مربی خارجی این بود که روال سلسله باخت‌های گذشته را تغییر بدهیم. با ادامه این نتایج چه توجیهی داشت دلاری پول بدهیم؟ چیزی که الان شاهدش هستیم ظرفیت والیبال ایران نیست.

تیم را از یک هفته قبل به برزیل و ژاپن فرستادیم تا اعضای تیم اذیت نشوند. نزدیک به ۱۱ میلیارد تومان پول بلیت دادیم و ۲۰۰ هزار دلار خورد و خوراک و بقیه موارد خرج کردیم.

چیزی که دیروز شاهدش بودید (اخراج پائز)، تغییر نگرش والیبال بود که نشان دادیم اگر می‌خواهید بمانید باید نشان بدهید موثر هستید و اگر موثر نباشید، حتی مربی تیم ملی هم باشید نمی‌خواهیم که بمانید. نمی‌گذاریم مثل سال‌های گذشته باشد که در لیگ ملت‌ها نتیجه نگرفتیم، بعد به قهرمانی آسیا رفتیم و بعد در تورنمت‌های مختلف شرکت کردیم و در نهایت مربی عوض شد. این روند باید جایی متوقف شود.

ما از همین الان با سه مربی بزرگ دنیا مذاکرات را شروع کرده‌ایم و قول می‌دهم مربی آینده تیم ملی جزو مربیان برتر دنیا خواهد بود. نگاه ما به المپیک ۲۰۲۸ است و باید فرصت بدهیم.

همیشه می‌گویند نسل طلایی. بله یک نسل طلایی بسیار ارزشمند را داشتیم که تمام شد. اگر آن‌ها را می‌آوردیم شاید نتیجه بازی‌ها فرق می‌کرد اما بالاخره باید برای بعدش هم فکری کنیم. اعتقاد من این است که باید از آنها در عرصه فنی استفاده کنیم اما برای ارتقا سطح بازیکنان باید یک مربی تراز اول خارجی را بکار بگیریم. اگر قرار است از مربی درجه سه و چهار خارجی استفاده کنیم، مربیان خودمان بهتر هستند.  

بعضی از این بازیکنان واقعا آسیب‌دیدگی داشتند. بردیا سعادت واقعا دوست داشت بازی کند اما نتوانست. اصغر مجرد هم آسیب‌دیدگی داشت اما برخی بازیکنان هم حاضر نشدند برای مردمشان بازی کنند. معتقدم کسی که برای مردمش دوست ندارد بازی کند اصلا نیازی نیست باشد. والیبالیست بزرگی که حاضر نشد برای مردم کشورش بازی کند اصلا چرا باید والیبال بازی کند. به آقای منظمی گفتم و قرار است امروز نامه‌اش را بزند. قرار است به همه کسانی که نیامدند نامه بزند که مدارک و مستنداتشان را بیاورند که چرا نیامدند و اگر مستندات‌شان محکم نباشد طبق قانون، فدراسیون می‌تواند برخورد کند. به خاطر دردی که ما و مردم امروز کشیدیم مطمئن باشید با بدترین شکل با آنها برخورد می‌کنیم.

این بی‌غیرتی بازیکن است. کسی که پرچم ایران را روی سینه‌اش دارد نباید بخاطر پول چنین حرفی بزند. کسی که چنین رفتاری می‌کند باید به بدترین شکل تنبیه شود و این را به زودی خواهید دید. کوبا را می‌بینید و وضعش را می‌دانید  اما ستاره‌هایش با افتخار برایش بازی می‌کنند.

 



انتهای پیام/

آگهی
دکمه بازگشت به بالا