ورزش

محمدودیت‌ها باعث توقف ورزشکاران زن نشد/با آمادگی به پاریس می‌رویم

مهسا جاور:

عضو تیم ملی روئینگ ایران گفت: محدودیت‌ها هرگز بانوان قایقران ایران را متوقف نکرد و ما همیشه تلاش کردیم بهترین عملکرد را در میادین داشته باشیم.

به گزارش خبرنگار مهر، مهسا جاور بانوی قایقران المپیکی ایران در گفت‌وگویی درخصوص تازه‌ترین فعالیت‌های خود اظهار داشت: پس از سهمیه المپیکی که در اردیبهشت‌ کسب کردیم به‌طور کامل در اردو هستیم. بیش از ۴۰ روز تا المپیک زمان باقی مانده است و همچنان اردوهای ما هم به‌صورت مستمر ادامه دارد. در این بازه زمانی به‌مدت یک ماه هم در کشور روسیه اردو خواهیم داشت و بعد از آن ان‌شالله برای المپیک عازم پاریس می‌شویم.

وی درباره شرایط اردوها و آمادگی ورزشکاران گفت: هرچند ما همیشه محدودیت‌هایی را در رشته خود داشتیم اما شکر خدا شرایط به‌طور کلی خوب است. تمرینات تا به اینجا به‌ خوبی پیش رفته و امید داریم که در اردوی روسیه هم با توجه به تجهیزات و امکانات استانداردتری که در اختیار خواهیم داشت بتوانیم بیشترین بهره را برای آماده‌سازی ببریم و با شرایط بهتری راهی المپیک شویم.

عضو تیم ملی روئینگ ایران در مورد تاثیر موفقیت‌های بین‌المللی ورزشکاران زن ایرانی بر بهبود شرایط آن‌ها و رفع کمبودها و محدودیت‌ها؛ نیز گفت: یکی از واقعیت‌ها درباره رشته ما این است که تامین تجهیزات برای قایقرانی و فراهم کردن شرایط استاندارد برای تمرین واقعا کار دشواری است. حتی همین قایق پارویی که ما در حال حاضر در اختیار داریم، به‌ واسطه مکاتبات متعدد فدارسیون توانستیم از گمرک آزاد کنیم. این قایق‌ها در ایران نیست و متاسفانه واردات آن‌ها هم مشکل است اما تلاش ما همواره این بوده که محدودیت امکانات، تاثیری روی عملکردمان نداشته باشد و همواره بهترین خودمان را ارائه دهیم. خوشبختانه امروز هم در آسیا بعد از چین توانسته‌ایم در جایگاه دوم قرار بگیریم.

جاور که به تازگی در گفت‌وگو با برنامه «ستاره‌بازی» شرکت کرده بود، درباره بازخوردهای انتشار این گفت‌وگو در سایت آپارات، گفت: اساسا در هر حوزه‌ای رسانه می‌تواند کمک‌کننده باشد؛ هم در زمینه معرفی یک رشته و هم در زمینه بهتر دیده شدن ورزشکاران هر رشته، ویترین‌های رسانه‌ای نقش بسیار پررنگی دارند. از منظری شاید آن اندازه که یک رسانه می‌تواند به ما کمک کند؛ صرف بازدهی و تلاش‌های شخصی ما تاثیرگذار نباشد.

وی در پایان گفت: امید داریم تریبون‌های رسانه‌ای جدید در فضای مجازی شرایطی را فراهم بیاورند تا رشته‌هایی مانند رشته ما هم بهتر به مردم معرفی شوند و توجه بیشتری به سمت آن‌ها جلب شود تا بتوانیم اتفاقات بهتری را هم در میادین جهان رقم بزنیم. به همین دلیلش ما رسانه‌ها را جدای از خودمان نمی‌دانیم و امیدواریم در المپیک پیش رو هم با همین جنس پشتیبانی‌ها اتفاقات خوبی رقم بخورد.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا