ورزش

با دستور پائز؛ بهترین پاسور جوانان جهان به اردوی تیم ملی می‌رود

با دستور پائز؛ بهترین پاسور جوانان جهان به اردوی تیم ملی می‌رود


با تشخیص سرمربی تیم ملی والیبال کشورمان عرشیا به‌نژاد بهترین پاسور مسابقات والیبال قهرمانی جوانان جهان در سال 2023 راهی کوکورا محل برگزاری مسابقات هفته دوم لیگ ملت‌ها خواهد شد تا به جمع ملی‌پوشان ملحق شود.

به گزارش ایلنا، جواد کریمی پاسور لژیونر تیم ملی والیبال کشورمان که در هفته نخست از ناحیه مایع گوش میانی دچار مصدومیت شده بود، پس از معالجه و بهبودی در شهر ریو، همراه با کاروان والیبال کشورمان راهی کوکورا محل برگزاری هفته دوم لیگ ملت‌های والیبال در ژاپن شد. متاسفانه ناراحتی وی از ناحیه گوش میانی مجدد عود کرد و باعث شد این بازیکن در دو مسابقه اخیر نتواند تیم ملی والیبال کشورمان را همراهی کند.

امروز پس از مسابقه مقابل برزیل موتا پائز در جلسه‌ای با حضور کادر پزشکی، سرپرست تیم ملی و جواد کریمی تصمیم گرفت با توجه به تشدید بیماری این بازیکن و با تشخیص پزشک مبنی بر استراحت وی، جواد کریمی را از لیست تیم ملی خارج کند و یک بازیکن دیگر را تا رسیدن پاسور دوم جایگزین کند. بنا بر این تصمیم مقرر شد امیر خوشخبر سرپرست تیم ملی مقدمات سفر عرشیا به‌نژاد را مهیا کند تا در اسرع وقت به جمع ملی‌پوشان در ژاپن ملحق شود.

گفتنی است؛ با توجه به برنامه‌های پروازی مسیر تهران تا کوکورا و برنامه مسابقات تیم ملی در ژاپن، عرشیا به‌نژاد روز شنبه 19 خرداد به جمع ملی‌پوشان خواهد پیوست و جواد کریمی راهی تهران خواهد شد.

میلاد عبادی پور، مهدی جلوه، علیرضا فراهانی مصلح‌آبادی، محمدرضا حضرت‌پور، پوریا حسین خانزاده، امین اسماعیل‌نژاد، امیرحسین اسفندیار، میثم صالحی، محمدطاهر وادی، آرمان صالحی، محمد بربست، محمد ولی‌زاده، مرتضی شریفی، متین احمدی، مبین نصری و امیرحسین ساداتی بازیکنان حاضر در هفته دوم لیگ ملت‌ها هستند.

 



انتهای پیام/

آگهی
دکمه بازگشت به بالا