بین الملل

عملیات ضد صهیونیستی مقاومت فلسطین در گذرگاه الجلمه در جنین

مبارزان فلسطینی امروز سه شنبه یک خودروی نظامی ارتش رژیم صهیونیستی را در نزدیکی ایست بازرسی الجلمه در جنین هدف تیراندازی قرار دادند.

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، گردان‌های شهدای الاقصی با انتشار ویدئویی مسئولیت عملیات ضدصهیونیستی امروز علیه یک دستگاه بولدوزر ارتش رژیم صهیونیستی در نزدیکی ایست و بازرسی الجلمه واقع در جنین را بر عهده گرفت.

همزمان با این عملیات منابع رسانه‌ای از اعلان وضعیت اضطراری ارتش رژیم صهیونیستی و بسته شدن پست‌های ایست و بازرسی الجلمه و برخی گذرگاه های دیگر در غرب جنین خبر می‌دهند.

همزمان ارتش رژیم صهیونیستی از آغاز عملیات خود به منظور شناسایی و دستگیری عاملین این عملیات سخن می‌گوید.

 

36 عملیات مقاومتی در کرانه باختری و قدس ظرف 48 ساعت

در 48 ساعت گذشته ده‌ها مورد عملیات مقاومتی توسط فلسطینیان در اراضی اشغالی انجام گرفته است.

پایگاه خبری “حریه نیوز” در گزارشی در این باره نوشت که در 48 ساعت گذشته در مجموع 36 عملیات مقاومتی از جمله 3 مورد تیراندازی به وقوع پیوسته که طی آن 3 صهیونیست زخمی شدند.

استفاده ارتش اسرائیل از پهپاد در عملیات‌های اخیر در کرانه باختری

ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد که در برخی عملیات‌های اخیر خود در کرانه باختری، از هواپیماهای بدون سرنشین استفاده کرده است.

شبکه 12 تلویزیون رژیم صهیونیستی تاکید کرد که ارتش این رژیم در برخی عملیات‌های نظامی اخیر خود در کرانه باختری از جمله شهرهای جنین و نابلس از پهپادهای مسلح و حامل موشک استفاده کرده است.

حمله نیروهای سرکوبگر اسرائیلی به اسرای فلسطینی در زندان عوفر

به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین، نیروهای سرکوبگر وابسته به سازمان زندان‌های رژیم صهیونیستی امروز سه شنبه اسرای فلسطینی را در زندان عوفر مورد حمله قرار دادند.

نیروهای سرکوبگر یگان‌های متسادا و الیماز به اسرای فلسطینی در دو بخش 15 و 16 زندان عوفر حمله کرده و ضمن تفتیش وسایل اسرا، آن‌ها را مورد ضرب و شتم قرار دادند.

هیئت امور اسرا و آزادگان فلسطین هم اعلام کرد که این حمله بامداد امروز صورت گرفته است.

موافقت دادگاه صهیونیستی با آزادی مشروط خبرنگار فلسطینی

منابع فلسطینی اعلام کردند که دادگاه رژیم صهیونیستی با آزادی مشروط لمی غوشه خبرنگار اسیر فلسطینی موافقت کرده است.

این منابع تاکید کردند که دادگاه صهیونیستی اعلام کرده اسیر غوشه به شرط عدم استفاده از شبکه‌های اجتماعی و حبس خانگی آزاد خواهد شد.

انتهای پیام/

منبع خبرگزاری تسنیم

آگهی
دکمه بازگشت به بالا